April u Beogradu

by | april 12, 2012

Foto: Aleksandra Ostojić, www.linea.bz

Kad s proleća Beogradom protutnje Englezi, Francuzi, Španci, Izraelci, Kanađani, Holanđani, Austrijanci, Amerikanci i Nemci desi se Festival igre.

Razigran, svež, uvek nov. To je Festival igre, u pravom smislu te reči. Svaka igra drugačija od prethodne. Neizrecivo lepa igra koja pleni, oduzima dah i oplemenjuje dušu. To je jedina manifestacija kojoj sam zaista posvećena. I ne pada mi teško da svako drugo veče idem na predstave. Šta više, svaku sledeću željno iščekujem. A da se ne zna koja je predstava od koje bolja svedoče svako veče prepune sale u kojima se igraju igre na kartu više.

Ništa ja tu ne bi’ dir’o…

Festival igre rapidnim koracima postaje vodeća kulturno-umetnička manifestacija u zemlji. Namerno ne pominjem balet jer Festival igre je sveukupni scenski doživljaj, baš kao što i samo ime govori. Igra. Inventivni spoj pokreta, plesa, glume, igre, ukomponovani sa različitim mogućnostima savremenih tehnologija. Savršeni kostimi, muzika, svetlo i scenografija čine kompletan umetnički dojam za čistu desetku! Ni Milka Babović ni Čola ne bi imali šta prigovoriti!

Članak se nastavlja posle reklama

Nekako, za mene pravi ženski festival. Divan doživljaj koji rado delim sa odbranim prijateljicama.

Igra na visokoj nozi

Članak se nastavlja posle reklama

Al’ svega toga ne bi bilo da nije VIP-a. Iskreno, tek kada je ova kompanija uzela sponzorstvo manifestacije, čulo se nadaleko za ovaj festival. Mislim da neću preterati ako kažem da je VIP svojim sponzorstvom radikalno podigao poznatost manifestacije i doprineo da ona zauzme prestižno mesto na kulturnoj mapi Srbije. Posebno mi se dopada zanimljivo postavljen koncept koji seli predstave po gradovima Srbije, jer nije Beograd cela Srbija. I ljudi van prestonice i te kako zaslužuju dobre komade i kvalitetan kulturno-umetnički sadržaj na scenama u svojim gradovima. Tako se gradi ukus i afiniteti nacije. Neodgovarajući položaj kulture i umetnosti vraća se na pravo mesto.

Članak se nastavlja posle reklama

Život je igra, igrajmo je zajedno

Sa profesionalne tačke gledišta biću slobodna da kažem da je ovo jedan od retko dobrih primera odlično postavljene dugoročne strategije komunikacije i sponzorisanja jedne kompanije koja je dala sjajne rezultate na obostrano zadovoljstvo i benefit. Festival igre i VIP sada predstavljaju dve nerazdvojne celine. Postali su direktna asocijacija jednog na drugo. Kulturno-korporativni jin i jang. Savršen primer jedinstvenog koncepta dve suprotstavljene, a opet komplementarne sile. Vredelo bi mnogim drugim kompanijama da se ugledaju i slede ovaj pozitivan primer. Svojom snagom i finansijskom moći mogu iznedriti kvalitetan sadržaj u bilo kom domenu – kako kulturno-umetničkom, tako i u domenu sporta, nauke, obrazovanja i humanitarnog rada.

Igra je krug koji se piše beskonačno

Neponovljiv je bio osećaj biti u Narodnom pozorištu pre neko veče i uživati u plesnom performansu američko-holandskog ansambla, kome je pečat dao igrač koji je naše gore list. Svaku sledeću scenu pratile su ovacije gledalaca, koji su bukvalno visili u grozdovima sa galerija. Jedva čekam sledeći.

Hvala VIP-u i Aji Jung, najgracioznijoj dami u Beogradu, što već godinama za redom dovode u Srbiju prestižne plesne trupe i igrače sa najprestižnijih kraljevskih akademija i konzervatorija. To tako svetski zvuči i čini da se bar na trenutak osećamo kao delom sveta. Onog pravog, za kojim svi žudimo.

Članak se nastavlja posle reklama

Žana Korolija, vlasnica agencije za odnose s javnošću CORE Relations 

Tagovi: