P&G dom ugostio majke i porodice olimpijaca
Procter & Gamble, svetski partner Olimpijskih igrara ugostio je majke i porodice olimpijaca u P&G Domu u Londonu. Koncept “kuća van kuće” kreiran je za Olimpijske igre u Londonu 2012. kako bi pružio majkama i porodicama olimpijaca iz svih krajeva sveta jedinstveno mesto za opuštanje, odmaranje i pre svega priliku da budu sa svojom decom za vreme njihovog takmičenja na Olimpijskim igrama.
„Putem P&G brendova podržaćemo više od 150 sportista na Olimpijskim igrama u Londonu 2012“, izjavio je Robert MekDonald, predsednik i izvršni direktor P&G. „Kao kompanija, P&G će ugostiti veoma posebne osobe koje stoje iza svakog sportiste – Majke. P&G već 175 godina unapređuje živote majki i porodica i zbog toga je ova kampanja logičan korak. Kampanja ‘‘Hvala ti mama’ predstavlja najveću i najcelovitiju kampanju u istoriji kompanije.“
P&G je prvi olimpijski sponzor koji pruža majkama i porodicama iz celog sveta mogućnost boravka u P&G Domu. Procenjuje se da će tokom Olimpijskih igara dom ugostiti do 10.000 majki i članova porodice olimpijaca u P&G Domu u Londonu.
Na zvaničnoj ceremoniji, kompanija P&G je proslavila otvaranje kuće na kojoj su prisustvovale majke nekih od najpozantijih sportista u svetu – majka američkog plivača Rajana Lohtea, kineskog badminton igrača Lina Dana i britanskog bicikliste i sportiste godine Ser Krisa Hoja.
„Pre četiri godine u Pekingu smo se odlično proveli, ali ponekad smo imali problem da pronađemo mesto gde bismo mogli da jedemo ili da se sastanemo sa porodicama drugih sportista,“ izjavila je Ileana Lohte, majka sportiste iz američkog tima Rajana Lohtea. “P&G Dom nam sada omogućava to što u Pekingu nismo imali i radujem se što ću upoznati majke koje dolaze iz drugih zemalja.”
„Zahvaljujući P&G u mogućnosti smo da dođemo u London i uživamo u Olimpijskim igrama,” izjavila je Ana Kristina Rodrigez Da Silva, majka sportiste iz brazilskog tima Felipe Franka. “Sada mogu da se usredsredim na podršku mom sinu, kao i ostale majke za vreme takmičenja njihove dece. Ja se zaista radujem mom boravku ovde u Londonu, kako zbog praćenja takmičenja mog sina tako i iz razloga što je moja zemlja domaćin sledećih Olimpijskih igara.”
Na svečanoj ceremoniji majke je zabavljala popularna britanska pevačica i majka, Rebeka Ferguson, proznata po učešću u britanskom televizijskom šou, The X Factor.
„Čast mi je i privilegija da pomognem dobrodošlicu ovih izuzetnih majki iz svih krajeva sveta, koje su dale veoma veliki doprinos Olimpijskim igrama,“ izjavila je Rebeka. „Kao majka, inspirisana sam toplim pričama, i želim da takmičenje ovde u Londonu za sportiste i njihove majke bude jedinstveno životno iskustvo.“
Kako bi se zahvalili majkama olimpijaca, kompanija P&G je napravila seriju filmova koji pričaju priče ovih majki – kako su podigle olimpijce.
„Hvala ti mama“ kampanja oživela je u javnosti još u aprilu, i trajaće od avgusta. P&G brendovi prodavali su se tematski u duhu Olimpijskih igara u čak više od 4 miliona prodavnica širom sveta. Kao deo kampanje, P&G je takođe uspeo da obezbedi 5 miliona dolara za podršku lokalnim programima za razvoj sporta iz dela prodaje i donacija od vodećih brendova.