Pandora je najtraženiji nakit na planeti, a mi smo za vas izdvojili najlepše priveske
Ceo svet je opčnjen Pandora nakitom, i to traje već jako dugo. Zato smo danaas za vas odabrali najlepše Pandora priveske.
Pandora je pobedila neke od najpoznatijih svetskih dizajnerskih brendova i zauzela prvo mesto na listi najtražanijih brendova nakita, prema podacima Google pretrage i analizama Watch Pilota.
Pandora vlada na svim kontinentima
View this post on Instagram
Danski proizvođač nakita prikupio je 164 miliona godišnjih internet pretraživanja u 2023. godini, nadmašivši Gucci, sa 66,9 miliona godišnjih pretraga. Nakon Pandore i Gucci-a, po potražnji, slede ostali veliki brendovi nakita:
- Dior (52,9 miliona)
- Chanel (41,2 miliona)
- Swarovski (38,9 miliona)
- Vivijen Westwood (31,1 milion)
- Cartier (28,9 miliona)
- Arket (10,1 milion)
- Bvlgari (7,2 miliona)
- Mejuri (5,1 milion).
Izveštaj Watch Pilota takođe je proglasio Češku državom na svetu koja je najviše opsednuta nakitom, sa preko 23 miliona pretraga godišnje. Najtraženiji brend nakita u Češkoj je Pandora, a slede Swarovski i Gucci.
Poljska je rangirana na drugom mestu kao zemlja sa najvećim brojem pretraga za brendove nakita, sa preko 166.000 pretraga na 100.000 ljudi. Pandora je takođe najtraženiji brend nakita u zemlji, koji je sam prikupio skoro 23,3 miliona pretraga.
Ostatak prvih pet čine Velika Britanija, Australija i Luksemburg, koji su zajedno primili preko 63,5 miliona pretraga.
Zemlja koja najmanje traži brendove nakita je Južna Koreja, sa samo 2.422 pretrage na 100.000 ljudi i skoro 1,3 miliona pretraga ukupno.
Po kategoriji, najtraženiji komad nakita na svetu je narukvica Van Cleef & Arpels, sa 4,9 miliona pretraga samo u 2023. godini, a najpopularnija tašna je Dior sedlo, sa 2,6 miliona pretraga za najpoželjniji aksesoar.
I u kod nas je Pandora nakit ubedljivo najpopularniji. Prednjače njihove čuvene narukvice i privesci čija popularnost ne jenjava već jako dugo vremena. Zato smo danas za vas izdvojili prelepe Pandora priveske koji su nas oduševili.