Trendovi generacije Z koji zrele žene (mi!) mogu da nose bolje i elegantnije
I ne samo da možemo da ih nosimo bolje i elegantnije, mi ih već imamo u ormaru! Jer, trendovi generacije Z uglavnom počivaju na oživljavanju devedesetih i dvehiljaditih
Jedno moramo priznati generaciji Z: bilo da pričamo o širokim farmerkama ili o sportskim čarapama, oni su stvoreni da stare trendove ponovo čine novim.
Rođena kasnih 90-ih i ranih 2000-ih, čuvena generacija Z odbacuje mnoge modele koje su favorizovale njihove prethodnice (čitaj, mi), a prihvata i ponovo izmišlja davno zakopane stilove (za koje smo se potajno nadale da nikada neće vaskrsnuti).
Da li trendovi generacije Z mogu da se nose u zrelim godinama?
Prvo i najvažnije, generacija Z daje prioritet individualnosti, a to znači da možete da nosite šta god poželite! Kada se ova individualizacija mode ukrsti sa održivošću koja je još jedan trend među mladima, onda dobijete potpuno vaskrsavanje negdašnjih trendva. Istraživanja u Americi pokazuju da je ova generacija izazvala opštu eksploziju na tržištu polovne odeće. I, već je jasno, najtraženiji komadi su oni od pre 2 ili 3 decenije. Generacijo Z, pogodi šta: to je, u stvari, naš teren! Žene koje su sada u srednjim godinama prve su nosite te trendove i komade i osmislile su čitavu modu koju danas veliča čuvena internet generacija. Dakle, da se vratimo na naše pitanje: da, zrele žene ne samo da mogu da nose modu generacije Z, one su je izmislile!
Vodeći trendovi generacije Z stvoreni za zrele žene
Istini za volju, možda zaista jeste pod snažnim uticajem dekada iz kojih smo mi potekle, ali internet generacija je itekako svemu dodala svoj štih i našla novi način da plasira staru priču. Pogledajte pet trendova koji definišu Gen Z stil.
Predimenzionirane siluete
Gen Z je možda najpoznatija po tome što je bacila u zapećak skinny farmerke i na tome smo im zahvalne! Visoki struk i široke nogavice savršeno odgovaraju svim ženama čija su tela počela da se menjaju pod uticajem godina.
Generazija Z
Milenijalke i boomerke
Y2K odeća
Prvo smo svedočili povratku devedesetih: slip haljine, baby majice… A onda je usledila Y2K renesansa: struk se suzio, ponovo su se pojavile pastelne naočare za sunce, a brend Tommi Hilfiger doživeo je novi procvat. To nam svakako odgovara, jer komade garderobe iz ovog perioda još čuvamo u ponekoj kutiji.
Generacija Z
Milenijalke i bumerke
Kancelarijska sirena
Generacija koja je postala punoletna baš u trenutku kada je eksplodirao rad na daljinu, rešila je da korporativno odevanje iznese na ulice i učiniti street style basicom. A to znači da sada svoje blejzere i pantalone na peglu možete da nosite u svakoj prilici, ne samo na posao. I još nešto, zahvaljujući generaciji Z, ovu odeću sa kombinujemo sa ležernom (i udobnijom!): farmerkama i patikama.
Generacija Z
Milenijalke i bumerke
Atletska inspiracija
Što nas dovodi do sledećeg trenda generacije Z. Ona se ne plaši mešanja i usklađivanja estetika. Najbolje od svega: ne plaše se da dodaju sportske detalje na neočekivanim mestim. Sada su Adidas Sambas legitimna obuća za posao, a naša stopala su na tome itekako zahvalna.
Generacija Z
Milenijalke i bumerke
Optičke iluzije kao trendovi generacije Z
Gen Z obožava tehniku trompe l’oeil kojom se postiže da dvodimenizionalni objekti deluju trodimenzionalno. Ako posvetite malo pažnje ovom trendu, shvatićete da je kao stvoren za prikrivanje malih nedostataka. Šta više treba jednoj zreloj ženi?
Generacije Z
Milenijalke i bumerke