Nemačke FARMERKE u filmu „Seks i grad 2“

by| jun 18, 2010

 
Poput stilskog tornada, svetom kruži novi modni talas.
Svi, od glumice Kejti Holms preko televizijskog srcolomca Patrika Dimpsija do holandske TV zvezde Silvija Van der Varta nose džins nemačke marke „Closed“.

Sara Dzesika Parker

Sara Dzesika Parker

Sara Dzesika ParkerPrvi promoter robne marke „Closed“ bila je trendseterka Sara Džesika Parker u novom filmu „Seks i grad 2“.

Fokus tog filma, očigledno je usmeren na modu – i to visoku, tako da nije ni čudo sto svaka žena poželi berem deo glamura, slobode ili smelosti.

Stilistkinja modne kuće „Closed“ iz Hamburga je Amerikanka Patricija Fild. U toj kompaniji su iznenađeni popularnošću i potražnjom za njihove proizvode. „Sada smo u prednosti u odnosu na ostale robne marke. To pozitivno utiče na naš publicitet“, kaže predstavnik kompanije Gordon Girls. „U suštini, mi smo aktuelni već duže vreme. Imamo višedecenijsku tradiciju“

Članak se nastavlja posle reklama

„Closed“ su 1977. osnovala dvojica Francuza mada je u suštini reč o italijanskoj marki. Godine 1980. ta modna kuća izbacila je na tržište i džins.

Od tada, modni akcenat je na visokom struku i širokim nogavicama, a takođe i na „ispranom“ izgledu farmerki.

Gordon Girs je taj modni talas iz Italije preneo u Nemačku. On je ranije radio za Guči. Džins mu i dalje najbolje „leži“. Često se osvrne na svoje prethodne radove u kojima nalazi inspiraciju: „Modna marka u Hamburgu više je usmerena na mačkasti hod i fokusirana je tzv. na ‘strit luk’. Međunarodni tim dizajnera naše kompaniji želi da kreira odeću koja je pre svega prijatna za nošenje. Proveli smo mnogo godina radeći na brendu. Sada uživamo u rezultatima, jer sve ide u dobrom pravcu, sve dolazi na svoje mesto. Raduje nas što su se trud i investicije isplatile“, kaže Girs.

Članak se nastavlja posle reklama

Kompanija nikada nije svesno težila velikoj popularnosti. Ipak zadovoljni su što su sada tako traženi prevashodno zahvaljujući filmu „Seks i grad 2“!

Nemački stilista Frank Vilde je oduševljen: „Ovaj, takoreći ‘modni virus’ zaista je zarazan. Videli smo šta se dogodilo sa filmom ‘Evita’ pre par godina, kada je zbog Madone, bio aktuelan izgled četrdesetih i svi su želeli da prate taj trend.“

Članak se nastavlja posle reklama

 

Ali uprkos uspehu, zaposleni i menadžment u kompaniji „Closed“ žele da ostanu „sa obe noge na zemlji“. Jer ko zna, možda nas neki naredni modni trend, već čeka iza sledećeg ugla.

Izvor „DW“

 

Tagovi: