Od Skims tangi do Goop sveće – ovi čudni merch proizvodi poznatih su zaintrigirali javnost
Nekada je postojao period kada su poznati ljudi samo… bili poznati? Glumci su glumili, pevači pevali, modeli pozirali – i to je bilo sasvim dovoljno da zadrže pažnju javnosti. Međutim, u eri društvenih mreža i beskonačnog skrolovanja, čak ni status svetske zvezde više nije dovoljan. Od trenutka kada su influenseri pokazali da svako može imati svoj brend, i poznati su shvatili da publika više ne kupuje samo muziku, filmove i parfeme. Kupuje priču, ironiju, a ponekad i apsurd. Nakon što je Meghan Markle lansirala sveću inspirisana svojim venčanjem, u našem fokusu su se pronašli čudni merch proizvodi poznatih ličnosti.
Čudni merch proizvodi poznatih koji su nam privukli pažnju
Meghan Markle
Meghan Markle je u okviru svoje prve praznične kolekcije As Ever lansirala sveću inspirisanu mirisima njenog venčanja nazvanu Signature Candle No. 519. Po ceni od 64 dolara njeni obožavatelji će moći da kupe ovaj proizvod inspirisan osećajem lakoće i radosti njene ceremonije, koji treba i da evocira osećaj boravka na engleskom selu. Međutim, fanovi su već iskopali stare tabloidne naslove koji su taj dan opisivali dramatičnim, usled navodnih porodičnih razmirica. Iako je ovo poslednji celebrity merch u nizu, definitivno nije najbizarniji.
GOOP
Ukoliko u Google pretraživač ukucate ime Gwyneth Paltrow jedan od prvih rezultata doći će uz reč candle. Glumica je pre par godina zaintrigirala fanove kada je na njenom Goop sajtu osvanula sveća pod imenom This smells like my vagina. Iako je i sama glumica izjavila da je taj launch otpočeo kao šala, ova sveća je jedan od najviralnijih proizvoda na njihovom sajtu.
Skims
Kim Kardashian je poznata po svojim šokantnim proizvodima. Međutim osim što njeni drop-ovi imaju shock value, stvari se i rasprodaju brzinom svetlosti, pa tako najpoznatija reality zvezda uspešno profitira od svakog novog launch-a. Bush thong je poslednji proizvod koji je srušio internet, a radi se o tangama koje imitiraju prirodni bush kod žena. Samo par meseci pre toga Face wrap koji je je trebalo da pruži izraz zategnutog lica postao je viralan, a pre toga smo imale i brushalter sa vidljivim bradavicama. Iako je i sama Kim ponekad naglašavala da se ne radi o ozbiljnim proizvodima, činjenica je da joj je svaki doneo veliku zaradu.
Sydney Sweeney
Glumica je prošle jeseni snimila reklamu za Dr. Squatch muške kupke, koja je bila predmet mnogih kontroverzi. Naime, Sydney je za potrebe snimanja ležala u penušavoj kupci u kadi, a tagline za reklamu je glasio za sve prljave male dečake. Nakon toga, fanovi su istakli da bi se kupali u vodi u kojoj se glumica kupala, a marketinški timovi su radili brzinom svetlosti da bi ovog proleća predstavili novi collab. Tako je svetu prezentovan sapun koji sadrži vodu u kojoj se glumica kupala, a uprkos podeljenim mišljenjima ograničena serija od 5000 sapuna je odmah rasprodata.
Lemme
Kim nije jedina sestra koja je ide ovim putem. Tako je Kourtney Kardashian u okviru svog Lemme brenda nedavno lansirala novi proizvod za vaginalnu ravnotežu. Nakon što je pretgodno testirala teren sa Lemme Purr probioticima koji se bore sa vaginalnim problemima u vidu gumenih bombona, ovoga puta ekstenzija proizvoda dolazi u formi lizalice.
Foto: As ever, Instagram / @skims, @drsquatch, @lemme







