Gastro

Tradicionalni Hleb&Kifle „Doručak sa prijateljima“: Evo šta donosi nova godina za omiljeni domaći brend peciva

by Lepota&Zdravlje

28.11.2025.
Hleb&Kifle doručak

Kompanija Hleb&Kifle organizovala je tradicionalni medijski događaj Doručak sa prijateljima, okupljajući predstavnike medija, partnere i prijatelje brenda kako bi zajedno obeležili još jednu uspešnu poslovnu godinu i najavili ono što tek dolazi. Magazin Lepota & zdravlje je bio na licu mesta i u nastavku prenosimo utiske.

Hleb&Kifle: Uspešna godina za jedan od omiljenih domaćih brendova

Tokom 2025. godine Hleb & Kifle nastavili su da jačaju svoju poziciju jednog od najprepoznatljivijih domaćih brendova. Asortiman je ove godine dodatno unapređen uvođenjem novih proizvoda koji su brzo pronašli svoje mesto u svakodnevnim izborima kupaca: od domaćih ručno pravljenih pica, preko domaćih gibanica, inovativnih slanih i slatkih peciva pa do pažljivo pripremljenih kolača koji upotpunjuju ponudu. Fokus brenda ostaje na kvalitetu, doslednosti i dobrim sastojcima, što je i dalje jedan od ključnih razloga zašto je Hleb&Kifle brend koji je omiljeni među potrošačima.

Paralelno sa razvojem ponude i maloprodajne mreže, kompanija je nastavila da ulaže u unapređenje poslovanja, marketing, digitalnu vidljivost i korisničko iskustvo. Posebna pažnja posvećena je i dodatnoj obuci zaposlenih, kao i uvođenju novih kolega iz inostranstva, čime je dodatno osnažen tim koji svakodnevno brine o tome da proizvodi budu sveži, a usluga konstantna i kvalitetna.

Hleb&Kifle doručak

Hleb&Kifle: Doručak sa prijateljima

Doručak sa prijateljima bio je prilika da se sa partnerima i medijima popriča o brendu, i proteklim dešavanjima ali i da se najavi ono što tek dolazi. U 2026. godini Hleb&Kifle planiraju dalju ekspanziju, nove lokale i iznenađenja i inovacije u ponudi ali i uvođenje programa lojalnosti kroz koji će potrošači imati puno benefta.

Hleb&Kifle nastavljaju da rastu sa istom misijom, da svaki dan donesu malo jednostavnog uživanja, uz proizvode pripremljene sa pažnjom, i ambijent koji donosi prepoznatljiv osećaj topline i opuštenosti, čak i u najdinamičnijim danima.

Tom prilikom, gospodin Andrej Bele, direktor Hleb&Kifle izjavio je: “Otvorene su nove lokacije pekara, a određen broj postojećih je renoviran u skladu sa savremenim enterijerskim konceptom brenda, što je doprinelo stvaranju prijatnijeg ambijenta, snažnijeg vizuelnog identiteta i još boljeg iskustva za potrošače. U planu je otvaranje još novih sjajnih lokacija u narednom periodu.“

Hleb&Kifle doručak

Kako je nastao brend Hleb&Kifle?

Sve je počelo iz male, porodične ideje – da se napravi mesto u kom se pekarski proizvodi prave sa pažnjom, kao nekada. Iz dana u dan, rastao je broj ljubitelja njihovih peciva, kafa i kolača, a s njim i njihova želja da svakom gostu pruže poznat kvalitet, bez kompromisa.

Danas, Hleb&Kifle čine ljudi koji dele istu strast prema ukusu, estetici i autentičnosti. Od prvih recepata do današnjih inovacija, jedno je ostalo isto: žele da budu omiljeno parče mira, uvek tu – mirisno, sveže i iskreno.

U Hleb&Kifle veruju da svaki dan zaslužuje svoj momenat mira – uz kafu, kroasan ili omiljeni doručak. Njihova priča počinje od jednostavne ideje: spoj vrhunskih sastojaka, posvećenosti detaljima i iskrene ljubavi prema pekarskom zanatu. Veruju u toplinu domaće atmosfere, u poznate ukuse koji bude nostalgiju, i u nove recepte koji osvajaju na prvi zalogaj. U svakoj pekari, u svakom proizvodu – od klasičnih peciva do inovativnih specijaliteta – trude se da stvore prostor u kom se ljudi osećaju dobrodošlo, opušteno i prijatno.

Foto: Aleksandar Jančević