NAOMI VOTS u „En Tejlor“ modelima

by| avgust 5, 2010

Sudeći prema navodima medija, na reklamnim fotografijama Pitera Lindberga glumica Naomi Vots, novo zaštitno lice etikete „En Tejlor“, prošetala se kroz razne stilove počev od onih najklasičnijih pa sve do onih od kojih je ranije zazirala.

NAOMI VOTS

 

Kolekcija inspirisana Hemingvejevim „Pokretnim praznikom“ bazirana je na spoju evropske sofisticiranosti i neprolaznog američkog stila. „Žena koja nosi modele ‘En Tejlor’ je pametna, seksi, važno joj je kako izgleda, ali i u isto vreme želi da bude opuštena u onome što nosi. Ona želi kompletan izgled koji će učiniti da se oseća dobro, jako i samouvereno“, istakla je popularna glumica objašnjavajući svoje viđenje nove kolekcije ove modne kuće.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Modeli namenjeni jesenjem vremenu predstavljaju nastavak kolekcija čija su zaštitna lica bile Hajdi Klum prošle jeseni i Mila Jovović ovog proleća.

 

Članak se nastavlja posle reklama

NAOMI VOTS

 

Članak se nastavlja posle reklama

Četrdesetjednogodišnja filmska zvezda snašla se odlično u ulozi fotomodela jer se pre nego što se proslavila kao glumica bavila manekenstvom u Japanu.

 

Osnivač modne kuće „En Tejlor“ (Ann Taylor) Ričard Libeskind prvu radnju za prodaju garderobe otvorio je 1956. godine u američkoj saveznoj državi Konektikat. Libeskind se odlučio da odeću koju pravi prodaje pod imenom „En Tejlor“ jer je En često žensko ime u Novoj Engleskoj, dok Tejlor momentalno asocira na šivenje po meri (taylor se čita isto kao tailor, na engleskom jeziku krojač). Ubrzo je odeća sa Libeskindovim potpisom postala sinonim za klasičan ženstven stil. Danas su „En Tejlor“ modeli dostupni u gotovo 1.000 prodajnih objekata u svetu.

 

Tagovi: