Popularni mitovi o seksu

by | mart 28, 2013

Muškarci i žene obično vole da se hvale svojim izvanrednim seksualnim životom, zbog čega možda mislite da svi osim vas imaju fantastičan seksualni život. Seksualni terapeuti odlučili su da demantuju najpopularnije mitove o seksu.

Mit: Za seks morate da budete raspoloženi

Nisu uvek oba partnera raspoložena za seks. Brojni faktori mogu uticati na smanjenje libida, od finansija i umora do stresa i svakodnevnih obaveza. Ipak, ako partner uvek odbija seks, onda neki problem ipak postoji.

Umjesto da uvek čekate savršen trenutak da oboje budete željni jedno drugog, upražnjavajte seks kad god možete. Krenite u akciju i zainteresujte se jedno za drugo.

Članak se nastavlja posle reklama

Mit: Seks je najbolji kad je spontan

Moderan život je užurban i najčešće isplaniran do najsitnijih detalja, zbog čega ni u seksualnom smislu ne ostaje puno mesta za spontanost. Istina je da većina parova, nakon što obavi sve svoje obaveze, nema vremena za seks ako ga prethodno ne isplanira, ali to ne treba da vas opterećuje.

Pronađite vreme kada niste opterećeni poslom i kada niste preumorni. Odvojte malo vremena za intimnu, bilo da je to samo nežnost ili seks, savjetuju terapeuti.

Mit: Seks treba upražnjavati 2-3 puta nedeljno

Članak se nastavlja posle reklama

Redovan seks je neophodan u svakoj vezi kako bi ona bila kvalitetna, ali opterećivanje njegovom učestalošću neće vašu vezu učiniti srećnom. Bilo da je reč o nezadovoljstvu partnera ili o nekim drugim problemima, seks nikada ne sme da se svodi samo na brojke. Često su bliskost, nežnost i poljupci realniji pokazatelj zadovoljstva odnosom nego sam seks. Ono što je važno jeste da ste oboje zadovoljni svojim intimnim odnosom, bez obzira na brojke.

Mit: Dobar seks mora da traje dugo

Članak se nastavlja posle reklama

Brzinski seks može biti jednako dobar, a često i uzbudljiviji od dugotrajnog i nežnog seksa. Muškarci se često opterećuju ovim mitom jer veruju da žene ne ispunjava seks na brzaka, što nije istina, potvrdila su istraživanja.

Tekst: Life Content

Tagovi: