Francuski „Vog“ obeležio 90 godina postojanja maskenbalom

by| oktobar 2, 2010

Francuski modni magazin „Vog“ (Vogue) izlazi već 90 godina. Jubilej je proslavljen velikim maskenbalom u Parizu.

Vogue maskembal

Teško je bilo ustanoviti ko je bio ko na maskenbalu koji je u Parizu, poslednjeg dana septembra, organizovala urednca francuskog „Voga“ Karin Rojtfild, povodom 90 godina izlaženja ove modne Biblije.

Ispostavilo se da je to bila najbolja modna revija na jesenjoj Nedelji mode u Parizu, ne samo zbog fantastičnih kostima koje su zvanice obukle, već i zbog odlične atmosfere.

 

Interesantno je, takođe, da se niko od gostiju nije oglušio o fusnotu na pozivnci: „maska je obavezna“.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Maskenbal je upriličen na levoj obali reke Sene, u hotelu Pozo di Borgo, koji datira iz 18. veka, a koji je sada bio ispunjen neverovatnim kreacijama vodećih svetskih dizajnera: perje, čipka, metal, plastika… prekrivali su lica i tela visokih zvanica.

Pod istim krovom okupile su se urednice magazina „Vog“ iz celog sveta. Osim defilea haljina, imale su priliku i da razmene iskustva, ideje i planove u vezi sa starim i budućim stranicama najčitanijeg modnog žurnala.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Urednica japanskog Voga Ana Delo Ruso se pojavila u spektakularnoj beloj haljini, lica prekrivenog perjem. Urednica francuskog izdanja, ujedno i domaćica večeri, bila je u stilizovanom kostimu leoparda. Žan-Pol Gotje je bio poput Indijanca, Bjanka Džeger ptice, Tajra Benks pauka…

Članak se nastavlja posle reklama

 

Dok čekate oktobarski „Vog“ koji će imati čak 624 stranice, i više detalja sa ovog događaja, OVDE pogledajte foto galeriju.

 

Jedno je sigurno – maske su odlična zamena za botoks kojim se većina dama „ulepšava“ pred ovakve zabave.

Inače, prvi „Vog“ je svetlost dan ugledao u Americi 1892. godine, odakle je krenuo u osvajanje sveta. Prvo evropsko izdanje bilo je englesko, pa tek zatim francusko.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Veoma brzo je postalo stvar prestiža pojaviti se ovom magazinu. Posebno je značajno biti na naslovnici koja je postala merilo uspeha u modnom biznisu.

 

Danas „Vog“ izlazi u 18 zemalja širom sveta, a od ovog oktobra pojaviće se i izdanje za iPad.

 

Članak se nastavlja posle reklama

Izvor: Mondo

 

Tagovi: