Labello: Za lepe, uspešne i hrabre
Ženska košarkaška reprezentacija Srbije briljira na Evropskom prvenstvu. Jedna od igračica čije ime su svi prethodnih dana zapamtili je i Ana Dabović. Naime, njoj je nakon ubedljive pobede Srbije nad Hrvatskom dosuđena tehnička greška, a na sajtu You Tube odmah je osvanuo video snimak na kom se Ana u tim trenucima maže usne Labellom.
Ova uspešna mlada dama je potom pojasnila izjavom za sajt Mondo da je Labello njen nezaobilazni saveznik na terenu već pet godina, jer joj omogućava da joj usta budu sveža, te da to svakako nije razlog za tehničku grešku.
I dok svi zdušno navijamo da naše reprezentativke ostvare još jednu pobedu danas u utakmici sa Italijom, koja je ključna kada reč o plasmanu u polufinale, kompanija Beiersdorf je odlučila da ih nagradi godišnjim zalihama Labello proizvoda za vanserijski uspeh i borbenost koje su pokazale na terenu.
Proizvod koji je još 1909. godine za ovu nemačku kompaniju patentirao dr Oskar Troplovic, dokazao je svu istinitost svog imena (od latinskih reči “labium”, usne i “bellus”, lepota) i stekao popularnost toliku da je sam naziv brenda postao jedinstven naziv za sve proizvode za negu i lepotu usana.
Stogodišnja tradicija i više od 30 različitih proizvoda ovog brenda dokaz su da kvalitet uvek pronađe svoj put. Ovim gestom kompanija Beiersdorf pokazuje da sasvojim standardima kvaliteta i tek ako prepoznaje i podržava kvalitet kod drugih. Upravo zbog toga, nagrađuje lepe, uspešne i hrabre.
Napred devojke – poručuju iz kompanije Beiersdorf!