Aqua Viva oaza podrške: Beograđani uživali u zanimljivim aktivnostima na Adi Ciganliji
Brend Aqua Viva, u okviru kompanije Knjaz Miloš, pokrenula je kampanju pod nazivom „Aqua Viva oaza podrške“ sa ciljem da na jedan drugačiji i proaktivan način promoviše važnost podrške koju porodica treba da nam pruži kako bismo na najbolji način prepoznali naše talente i dostigli ciljeve.
Svi Beograđani koji su nedelju 8. septembra posetili popularno beogradsko kupalište Adu Ciganliju od 11 do 18 sati bili su deo „Aqua Viva oaze podrške“, i imali priliku da nauče nešto o pravilnoj rehidrataciji i ishrani, kao i o važnosti redovne fizičke aktivnosti.
Posetiocima „Aqua Viva oaze podrške“ na raspolaganju su bile višestruke aktivnosti. Naime, najmlađi su imali priliku da pohađaju školicu za početnike u vožnji rolera i bicikla, kao i da sa pedagogom i psihologom učestvuju u programu profesionalne orjentacije, kako bi na zabavan i kreativan način otkrili svoja potencijalna zanimanja.
Najmlađi su sa timom pedagoga kroz pisanje i crtanje imali priliku da rade testove vezane za osećanja i samopouzdanje, kao i testove opšteg znanja. Sa druge strane, školarci su mogli da se posavetuju sa psihologom na polju profesionalne orijentacije.
Svim članovima porodice na raspolaganju su bili časovi joge i pilatesa, ali i nešto dinamičnije aktivnosti poput tenisa i badmintona na travi. Sve aktivnosti su bile pod nadzorom i organizacijom animatora i dr Feelgood tima.
Aqua Viva podržava i zastupa kvalitetno porodično okruženje i svakodnevnu podršku, te je kampanja „Aqua Viva oaze podrške“ pokrenuta sa ciljem da promoviše porodične vrednosti i podseti nas koliko nam je porodica veliki oslonac u životu. Pored lepog i kvalitetno provedenog vremena u prirodi sa svojim najmilijima, porodicu koja se u najvećem broju pojavi očekuje i specijalan poklon.