„Hvala ti, mama“: 28 filmova o odrastanju poznatih olimpijaca

by | oktobar 29, 2013

Filmovi „Podizanje olimpijca” odaju počast majkama kroz prikazivanje razvojnog puta vrhunskih sportista iz perspektive njihovih majki!

P

Procter & Gamble, globalni olimpijski partner, pokrenuo je danas kampanju „Hvala ti, mama” lansiranjem serije filmova „Podizanje olimpijca” zajedno sa Olay sportistkinjom Lindzi Von, Gillette sportistima Feliksom Nojrojderom i Svenom Kramerom i Pantene sportistkinjom Elena Ilinykh.

Pokretanje kampanje „Hvala ti, mama” obeležava 100 dana do početka Zimskih olimpijskih igara Soči 2014. i ima podršku više od 15 globalnih P&G brendova uključujući Pampers, Head & Shoulders i COVERGIRL.

P&G brendovi olimpijsko sponzorstvo posmatraju na poseban način” rekao je Mark Pričard, globalni brend menadžer kompanije P&G. “Naši brendovi nisu prisutni samo na kraju trke, oni prate životni put vrhunskih sportista do Olimpijskih igara, putovanje koje oni započinju u detinjstvu uz svoje majke. Zbog toga, kada P&G brendovi spozorišu sportiste, istovremeno slave i njihove majke koje su im pomogle da budu tu gde jesu.

Članak se nastavlja posle reklama

Kampanja Soči 2014. kompanije P&G oživeće kroz čuvene P&G brendove i njihove inspirativne kampanje kao što je Head & Shoulders kampanja sa ruskim olimpijskim hokejašem, Evgenijem Malkinom.

Nikada ne bih bio sportista kakav sam danas da nije bilo moje mame” rekao je holandski osvajač zlatne medalje u brzom klizanju Sven Kramer. “Ponosan sam što sam Gillette sportista, ne samo zbog činjenice da se Gillette zalaže za najviše standarde uinka svojih proizvoda, već i zbog toga kako su tretirali moju mamu.

P

Članak se nastavlja posle reklama

Američka zlatna olimpijka Lindzi Von takođe komentariše: “Veoma sam uzbuđena što sam deo programa „Hvala ti, mama” kompanije P&G i u društvu nekih od najuspešnijih sportista na svetu koje sponzoriše P&G i njihovi najveći brendovi. Mi se na treninzima i takmičenjima borimo sa svim elementima. Budući da sam skijašica, moja koža trpi ekstremne temperaturne uslove. Zato verujem brendu Olay koji maksimalno štiti moju kožu.

Serijom filmova „Podizanje olimpijca”, P&G odaje počast svim majkama olimpijaca širom sveta, prikazujući svakodnevne lekcije koje majke ue svoju decu. Od njihovih prvih koraka do prvih poraza, ovi filmovi posebno naglašavaju bezuslovnu ljubav koju majke pružaju svojoj deci bez izuzetka. U seriji filmova Podizanje olimpijca pojavljuju se i Tesa Virtu i Skot Moar koje sponzorišu P&G proizvodi za negu lepote kao što su Pantene i Olay, američka klizačica Džuli Ču koje sponzoriše Bounty i Ekaterina Bobrova ,takođe ruska klizačica koju sponzoriše Venus.

Članak se nastavlja posle reklama

Od Pampersa do Cresta Ariela, naši brendovi postoje da bi bili na usluzi majkama i porodicama” rekao je Pričard. “Dakle kada su u pitanju odlučnost, posvećenost i napor koji sportiste vode do Olimpijskih igara, vidimo majke koje su uile svoju decu tim vrednostima. Zato su naši brendovi posvećeni ne samo našim sportistima već podržavaju i njihove mame.

Prvu polovinu filmova „Podizanje olimpijca” možete videti na linku: P&G Raising an Olympian.

Tagovi: