Materijalna devojka bez ograničenja
Stil buntovnice, koja ne zna za pravila, ali istovremeno privlači pažnju, ideja je koju su Madona i njena ćerka Lurd ostvarile u novoj kolekciji „Material Girl“. Kao zaštitno lice kolekcije, odabrana je Keli Ozborn.
Reklamna kampanja za modnu liniju „Material Girl“, čije su kreatorke Madona i njena 14-godišnja ćerka Lurd, konačno je predstavljena javnosti, objavio je magazin Helou.
Keli Ozborn je zaštitno lice kolekcije.
Prema mišljenju mnogih modnih eksperata, mlada umetnica idealan je model koji može da iznese stil koji Madona preporučuje.
Ćerka legendarnog britanskog rokera Ozija Ozborna, 26-godišnja Keli, angažovana je kada su Madona i Lurd odustale od saradnje s glumicom i pevačicom Tejlor Mamsen.
„Keli predstavlja pravu ‘materijalnu devojku’. Ona je u trendu i ima jedinstven smisao za stil koji Lola i ja volimo“, rekla je Madona.
Modna linija dobila je naziv „Material Girl“ po Madoninoj istoimenoj pesmi iz 1985. godine.
Stil koji dominira kolekcijom, koja je očigledno namenjena smelim devojkama, podseća na „pin-ap“ modele koji jasno ističu ženske obline.
Kratke haljine šarenih tonova, kao i šorcevi sa visokim pojasevima, delimično oslikavaju i Madonin stil kojem je ostala verna do danas.
Rok i retro detalji u kolekciji izražavaju bunt mlađih generacija željnih kršenja pravila, naročito u odevanju.
Fotografije za reklamnu kampanju, na kojima pozira Keli Ozborn, sačinjene su u grandž barovima u Njujorku.