P&G Future Fabrics: Vodeći svetski eksperti u oblasti mode istražuju nauku iza lepote i nege tkanina

by | novembar 25, 2013

Kompanija P&G objavila je revolucionarnu strategiju inoviranja proizvoda inspirisanu tkaninama i modom na prvom svečanom P&G Future Fabrics događaju u Milanu, za svoje brendove za negu tkanina – Ariel i Lenor. Džajls Dikon i čitav niz eminentnih eksperata iz sveta modnog dizajna i dizajna tkanina okupili su se kako bi, govorili o najnovijim dostignućima u svetu tkanina i kako ljudi o njima vode računa.

Giles Deacon predstavlja svoju prvu kolekciju odeće koja se pere u mašini, ekskluzivno dizajniranu za P&G Future Fabrics

P&G Fabric Care otkriva jedinstven pristup od tri koraka baziran na nauci o tkaninama pomoću koje odeća duže izgleda kao nova

Upečatljiv govor Margarite Bahrikiton iz tima za istraživanje i razvoj kompanije P&G, otkrio je kako je P&G Fabric Care povezao inspiraciju i naučno znanje svojih brendova za negu kože i kose – uz pomoć globalnih studija o odnosu potrošača prema garderobi, kako bi stvorili strategiju promene i repozicioniranja kategorije proizvoda za održavanje garderobe.

Bahrikitonova je otkrila kompanijin pristup Nauke o tkanini u tri koraka, kako biste očistili, zaštitili i poboljšali dugovečnost, lepotu i upotrebljivost vaše omiljene garderobe. Delić otkrivenih planova kompanije P&G otkrio je viziju o tome kako briga o garderobi može da transformiše svakodnevnu garderobu u neverovatne modne komade.

Članak se nastavlja posle reklama

Sastanak vodećih svetskih eksperata u oblasti mode i tkanina

Zvanični partner događaja P&G Future Fabrics i ugledni predviđač trendova u tkaninama, Première Vision, otvorio je događaj prezentacijom novih dostignuća u oblasti tekstila, modnog direktora-saradnika Sabine Le Chatelier. Opisujući „dolazak treće industrijske revolucije”, viđene kroz trend u modi tkaninama nazvan FutureCraft, Le Chatelier je objasnila da tkanine postaju više od običnog vizuelnog doživljaja – one sada nude čitav niz osećaja i doživljaja, zajedno sa komadima garderobe kompleksne kompozicije i sa veoma raznolikim tkaninama, što predstavlja pravi izazov prilikom nege tih istih komada.

Ovom izlaganju pridružile su se i debate ostalih eksperata poput Valérie Cailliez, višeg menadžera operacija pri francuskom institutu za tekstil i odeću (IFTH), prestižni modni edukator, profesor Louise Wilson, OBE sa univerziteta Central Saint Martins; Siegfried Winkelbeiner, CEO kompanije Schoeller Textiles i modni stilista i domaćin događaja, Gianluca Longo. Ova probrana ekipa modnih i tekstilnih eksperata naglasila je da dolazak sofisticiranih vlakana znači da pojmovi „modern” i „ako za održavanje” nisu više presudni i da je industrija na samoj ivici opstanka.

Članak se nastavlja posle reklama

Predstavljanje novog Lenora sa STEP tehnologijom i dugotrajnom svežinom

Nakon trogodišnjeg testiranja u oblasti istraživanja i razvoja, Lenor je razvio novu formulu (STEP tehnologijaTM) sa čak 10 puta manjim česticama koje obezbeđuju mekoću, pa zahvaljujući tome ove čestice tokom pranja brže i dublje prodiru u tkaninu i mnogo jače hrane i osnažuju vlakna.

Članak se nastavlja posle reklama

Ovo pomaže smanjenje oštećenja tkanine tokom pranja i svakodnevnog nošenja, čime se umanjuju šanse za oštećenje tkanine i stvaranje čvorića koji čine da garderoba izgleda staro. Uz novi Lenor, razlika je vidljiva već nakon pet do 10 pranja, i vaša garderoba duže izgleda kao nova. Dostupan u šest zanosnih klasičnih i luksuznih mirisa, svaki Lenor scent sadrži čiste mirise stvorene u saradnji sa prestižnim proizvođačima parfema, usklađivanjem sjajne P&G ekspertize sa razvojem i proizvodnjom mirisa.

Prva kolekcija odeće dizajnera Giles Deacon koja se pere u mašini

Džajls Dikon predstavio je svoju prvu kolekciju odeće koja se pere u mašini, ekskluzivno dizajniranu za P&G Future Fabrics

Nova poslovna strategija prikazana je neverovatnom revijom koju je priredio novi globalni konsultant kompanije P&G, Džajls Dikon, koji je ekskluzivno otkrio svoju prvu kolekciju garderobe koja se pere pomoću kapsula za mašinsko pranje veša i govorio na temu inovacija u tkaninama i na koje načine ga to inspiriše u stvaranju novih kreacija.

Za ovu kolekciju sam želeo da stvorim nešto neočekivano. Koristio sam forme za koje ne biste ni pomislili da se mogu prati u mašini – poput večernjih haljina – zajedno sa vrhunskim tkaninama koje predstavljaju pravi izazov za ustaljeno mišljenje o odeći koja se lako pere u mašini. Kroz rad sa P&G ekspertima naučio sam da potrošači žele da njihova garderoba što duže izgleda kao nova, i ja sada sa njima radim na ostvarenju te želje. Uveren sam da će tokom vremena sve više dizajnera razmatrati ideju dužeg života garderobe”, rekao je Dikon.

Članak se nastavlja posle reklama

Mohamed Samir, potpredsednik P&G Fabric Care Europe, kaže: „P&G Fabric Care se konstantno trudi da zadovolji rastuće potrebe ljudi. Mi inoviramo i unapređujemo naše proizvode kako bismo bili sigurni da se oni razvijaju u skladu sa promenljivim trendovima u svetu mode i tkanina. U vreme kada inovacije u tkaninama čine modu pristupačnijom i nastaju dizajnirane tkanine koje se mogu prati u mašini za veš, na kritičnom smo raskršću svakodnevnog odnosa ljudi sa ovim novim modnim izrazima i potražnje za inovativnim metodama nege tkanina koje nameće ova uzbudljiva garderoba. Mi vidimo prostor za spajanje modne industrije i novog Fibre science pristupa inovirajnu u održavanju tkanina, kako bi se moda učinila pristupačnijom i lakšom za održavanje iz perspektive običnog čoveka.

Future Fabrics program i partnerstvo kompanije P&G oslikavaju našu misiju da pomognemo ljudima da brinu o garderobi do koje im je stalo, kako bi ona duže izgledala kao nova. Veoma je uzbudljivo sarađivati po prvi put sa vodećim ljudima industrije mode i tkanina, koji dele viziju i strast kompanije P&G prema njihovoj lepoti. Kroz ovakve saradnje i nove pristupe inovacijama, želimo da redefinišemo pojmove čišćenja garderobe i brige o njoj”, dodao je on.

Tagovi: