Kriza kreativnosti?!

by| mart 14, 2011

Kreacija modne kuće „Dolče i Gabana“ velika je inspiracija uredničkim timovima modnih časopisa. Ipak, mnogi se pitaju da li je ista haljina na naslovnicama čak tri evropska „Vog“ izdanja nedostatak maštovitosti ili pravi modni hit.

Naslovnice prestižnog Vog magazina u više Evropskih zemalja, na kojima je ista bela haljina modne kuće Dolče i Gabana napravila je pravu modnu dilemu.
S pravom je otvoreno pitanje da li je reč o nedostaku uredničke kreativnosti ili je pak lepota haljine konkretan razlog zašto se toliko urednika odlučilo da joj posveti naslovnu stranu.
Možda je činjenica da je Dolče i Gabana kolekcija za letnju sezonu 2011. godine toliko opčinila modni svet da su se urednice francuskog, španskog i nemačkog Voga svesno držale iste ideje, i svoje modele sa naslovnih strana obukle u istu haljinicu.
Izazovna bela, providna haljina, bogata čipkanim ornamentima preporuka je mnogih modnih stručnjaka te je kao takva opravdano na istaknutim mestima popularnih magazina.
Postupak novopečene urednice francuskog izdanja Voga, Emanuel Alt, neki su opisali kao potpuni promašaj, jer se od nje očekivalo više kreativnosti i svežih ideja.
Ipak, Emanuel je krenula sigurnim koracima, kada je na naslovnicu stavila fotografiju čuvene manekenke Žizel Bundšen u pomenutoj haljini, bez obzira na to što je koleginica iz španskog Voga pre toga u istu garderobu obukla drugu devojku.
Iznenađenje je postalo još veće kada se urednički tim nemačkog izdanja odlučio za isti poduhvat, te je mnoge ipak navelo na razmišljanje da kreacija Dolče i Gabana zaslužno krasi naslovne strane pomenutih modnih magazina.

Tagovi: