Dva dana komunikacijske revolucije u Beogradu
Komunikacijski stručnjaci iz čitavog regiona okupili su se 31. marta i 1. aprila na konferenciji „The Corporate Communication Experience“ u Beogradu i doživeli jedinstvena predavanja profesionalaca čuvenih multinacionalnih kompanija.
Nina Elezović, McCann Erickson PR, Milica Milić, Color Press,
Jelena Krstović, Delta, Sandra Štajner, Telenor
U organizaciji P. Agency, a uz odršku ekskluzivnog PR partnera, agencije McCann Erickson Public Relations, učesnici konferencije su imali priliku da čuju različita iskustva i izazove pred kojima se danas nalaze velike kompanije u komunikaciji sa svojim ciljnim javnostima.
U dva dana konferencije, predavanja su održali predstavnici kompanija Sony, Yahoo, eBay, BBC, Edelman, BAE Systems, CITI 200, Eurovision Song Contest, Attica Media, a svoje zanimljive priče sa publikom podelili i Collen Harris, nekadašnja predstavnica za medije prinčeva Čarlsa, Vilijema i Harija i Elizabeth Musmanno, koja je radila PR kampanje za Veru Vang i Kristijana Djora.
Panel diskusija predstavnika PR udruženja Srbije, Hrvatske, Slovenije
Stručnjaci iz regiona iz kompanija Telenor Srbija i Delta Holding, ali i medijskih kuća Attica media i Color press group kao i predstavnici profesionalnih udruženja za odnose s javnošću Srbije, Hrvatske i Slovenije (DSOJ, HUOJ, PRSS), predstavili su trenutno stanje profesije u Srbiji i regionu i uporedili svoja iskustva sa svetskom praksom.
Robin Hamman, Edelman
“Drago mi je što mogu da kažem da smo u Beogradu napravili pravu komunikacijsku revoluciju, okupivši više od 300 učesnika, komunikacijskih profesionalaca iz zemlje i regiona. Atmosfera na konferenciji je bila odlična. Pored vrhunskih predavača koji predstavljaju najnovije trendove svetskih kompanija, učesnici su imali priliku da dožive jedinstveno čulno iskustvo. Sve je počelo mini koncertom, a na pauzama se vežbao thai chi, gledale baletkse figure i performansi iznenađenja. Posle ovako uspešne realizacije prve konferencije u Beogradu, sigurni smo da će ova manifestacija postati tradicionalna i privući još mnogo učesnika i predavača iz celog sveta” rekao je Kosta Petrov, Chief Experience Officer P. Agency.