Dizajnirana odeća pogodna za pranje predstavljena na Nedelji mode u Londonu
Najnovija kolekcija dizajnera Žila Dikona predstavljena na londonskoj Nedelji mode sadrži dva nova komada odeće sačinjena od vrhunskih futurističkih vlakana koja razbijaju mit da se odeća koja je pogodna za pranje i vrhunski dizajn međusobno isključuju.
Dve nove haljine koje su deo Žilove kolekcije jesen/zima 2014. predstavljaju debi njegove kolekcije od sedam haljina koje su potpuno pogodne za pranje, kreirane za program “Future Fabric” kompanije P&G, predstavljen premijerno u Milanu, u novembru 2013.
Kao globalni modni konsultant kompanije P&G, čiji su globalni brendovi između ostalih i Ariel, Tide, Dash, Downy i Lenor, Žil je angažovan prošle jeseni kako bi vodio novi modno osvešćen pristup ove kompanije, deleći svoju stručnost i znanja kroz Future Fabric inicijativu. Njegov zadatak je da promoviše posvećenost kompanije P&G kreiranju sofisticiranih tehnologija koje stvaraju nove evolutivne tkanine.
Kompanija P&G i Žil Dikon zajedno žele da motivišu modnu industriju da preispita upotrebu tkanina pogodnih za pranje i odgovori na interesovanje potrošača za dizajniranim komadima garderobe koji se jednostavno mogu održavati u kućnim uslovima.
Dikon je rekao: “Moja uloga zajedno sa timom stručnjaka za negu tkanina kompanije P&G je da preispitam uverenja o tome šta se može prati u mašini za veš u svakom domaćinstvu, a to uključuje i kreiranje odeće pomoću inovativnih tkanina, koja ponosno može da šeta modnom pistom i bude podjednako dobro zbrinuta u garderoberu.”
“Inspirisani reakcijom na originalnu kolekciju od sedam haljina predstavljenu u Milanu, znali smo da moramo učiniti takve komade garderobe komercijalno dostupnijim. To je, zajedno sa potencijalom koji imaju proizvođači vlakana i nove tehnologije koju primenjuje Lenor a razvija P&G jeste razlog zašto su ove nove haljine u mojoj kolekciji jesen/zima 2014”, dodao je on.
“Poput modne i industrije tkanina, mi razumemo koliko je važna uloga garderobe u svačijem životu; životni ciklus koji počinje na modnoj pisti, preko klijenata dizajnera, do garderobera njihovih kupaca”, rekao je potpredsednik P&G za negu tkanina za tržište Evrope Mohamed Samir. “Naša nova poslovna strategija fokusirana na modu pomaže nam da inoviramo i unapredimo proizvode za održavanje garderobe kako bi se oni razvijali u skladu sa modnim trendovima, i učinimo modu lakšom za održavanje u kućnim uslovima.”