Calzedonia: Kupaći kostimi za svaku ženu i muškarca

by| maj 10, 2011

ŠEST LEPOTICA, Kameron, Barbara, Sabrina, Mišela, Nina i Klara, zvezde su ovogodišnje Calzedonia kolekcije za more.

Globalni kasting, mladih i kosmopolitskih lica, predstavio je novi Calzedonia imidž:
PRELEPE DEVOJKE  IZRAŽENOG LIČNOG KARAKTERA ZA STIL KOJI NE MOŽE PROĆI NEZAPAŽENO!

Članak se nastavlja posle reklama

U svakom modelu izgledaćete kao muza, bilo da su u pitanju cvetni modeli, novi nude look, modeli bogatih boja ili da na sebi imate kupaći karakterističnog metalik sjaja. U Calzedonia kupaćem kostimu, svaka žena jasno će istaći svoju ličnost od najromantičnije do najzavodljivije.
Zahvaljujući istraživanjima i poklanjanju pažnje detaljima i trendu, ova kolekcija predstavlja vrhunsku italijansku kreativnost.
Zvezda kampanje za ženske kupaće kostime
u štampanim medijima i outdooru za 2011. je prelepi američki top model Kameron Rasel. Fotografije za ovu kampanju radio je australijski fotograf Rasel Džeims. Foto shoting je rađen na Harbor Islandu.
Kameron je kroz svoju ličnost predstavila različitost ovogodišnje Calzedonia kolekcije za more.

Calzedonia leto 2011. – kolekcija za sunce i more
Za leto 2011. Calzedonia predstavlja kolekciju kupaćih kostima i prateće garderobe, koja se može nositi svakog sata u toku dana, od jutarnjeg odlaska na plažu do večernjih izlazaka.
Ovogodišnja kolekcija obuhvata širok spektar proizvoda, od  jednostavnih bikinija do prelepih jednodelnih kupaćih, koji se mogu kombinovati sa sofisticiranim delovima ton-sur-ton aksesoara.
Kolekcija je inspirisana najnovijim modnim trendovima:
ETNO CHIC linijom dominiraju zemljani tonovi i kreću se  od boje  ilovače do tonova pustinjskog peska. Linija je inspirisana paletom neutralnih i toplih boja, koje se kombinuju sa plavom, tradicionalnim patchwork radom, ili štampanim detaljima.
Ove sezone akcenat je takođe i na bojama koje podsećaju na sjajne plaže Brazila, svetlucanje vode, zalaske Sunca.

Članak se nastavlja posle reklama

Kolekcija obuhvata i modele inspirisane Mediteranom. Linija obuhvata modele počev od  večitog mornarskog stila, koji je obogaćen detaljima, pa sve do modela koji inspiraciju traže u motivima Provanse i starim čipkama.
Za žene koje žele da istaknu svoju senzualnost, a pritom se ne ustručavau da to pokažu i drugima, Calzedonia je napravila totaly black liniju kupaćih kostima inspirisanu gotik rokom u kojoj su udruženi čipka, trake, prorezi, nitne, staklići…
Takođe, bitan deo kolekcije je i prateća odeća za plažu, ali i dnevni i večernji boravak na moru. Linija obuhvata, marame, pokrivala za telo, haljine, pantalone, tunike i ostalu odeću koja vam daje mogućnost da se tokom celog dana osećate prijatno.
Osnovna kolekcija se vraća sa širokim spektrom boja, stilova i materijala, duplog lica, sa kontrasnim nijansama i tonovima, koji će zadovoljiti svaku ženu.

Elegancija, boje i inovativne tkanine
Kolekcija kupaćih za muškarce za sezonu 2011. napravljena je zahvaljujući novim materijalima i visokom tehnologijom, što je uticalo na konačan dizajn i performanse programa. Kolekciju čine artikli namenjeni dimaničnim muškarcima, koji uživaju u aktivnom odmoru.

Članak se nastavlja posle reklama

Za kolekciju 2011. COST TO COST predstavlja širok spektar bokserica, šortseva, kupaćih slip gaćica sa likrom, a sve to je dostupno u nekoliko boja, od tradicionalne mornarske, crvene, do belo-plavo-sive kombinacije i modela koji su inspirisani Brazilom, a rađeni su u bojama zemlje.
Kolekcija za leto 2011. dostupna je u širokom opsegu modela. Dizajnirana je za dinamične muškarce, koji uživaju u vrhunskim materijalima i obraćaju pažnju na detalje.

Članak se nastavlja posle reklama

Noa Mails u Majamiju za Calzedoniu
Veza između internacionalnog sex simbola Noa Mailsa i  italijanskog brenda kupaćih kostima za muškarce se nastavlja  i ove godine
Ovo je drugi put da  Noa Mails radi kampanju za muški program Calzedonie Coast to Coast.
Izuzetnog tela i nezaboravnog lica i pogleda, Noa je jedan od najpopularnijih muških modela koga za potrebe revija i kampanja angažuju najveći svetski kreatori. Od skoro, Noa se oprobao i kao glumac.
Noa je sa oduševljenjem prihvatio da se po drugi put vrati pred objektive velikog fotografa koji je radio novu kampanju kupaćeg programa Calzedonie za muškarce.
Din Isidro, autor je kampanje za kupaće kostime a plaže Majamija postale su mesto snimanja na kojima su se Noa i tim koji je radio uživali radeći fotografije za Cost to Cost liniju.
Noa je rođen u Baltimoru  1985. godine. U modnom svetu debitovao je sa 18. godina, od kada radi sa najvećim svetskim fotografima i kreatorima. Svoj prvi korak u filmskoj industriji, započeo je prošle godine u drugom nastavku filma „SEX I GRAD” kao novi Samantin dečko – igračka.

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: