Čuveni brend kopira Zaru

by | april 18, 2015

Zarina strategija „brze i lake mode“ pokazala se više nego isplativa, pa sada i luskuzni brendovi počinju da je kopiraju. Kuća Victoria’s Secret nije odolela ovoj taktici.

Foto: fashn.be

Foto: fashn.be

Victoria’s Secret jedan je od najčuvenijih modnih brendova, specijalizovan za žensko donje rublje vrhunskog kvaliteta. Osim toga, oni prodaju i kupaće kostime, parfeme, kao i ostale primamljive sitnice, a reklamiraju ih čuveni Viktorjini anđeli, najzanosnije manekenke danas. No, kako to obično biva, odličan kvalitet sa sobom povlači i visoke cene.

Ukratko, glavni problem ove kuće leži u činjenici da malo ko njihovu robu sebi može da priušti, ali i to da ovaj brend više ne zna kako da privuče kupce da češće ulaze u njihove prodavnice.

Zara, s druge strane, nema tih problema. Ona se nalazi na vrhuncu poslovanja i prva je u svetu u kategoriji prodavnica komercijalnih modnih artikala.

Članak se nastavlja posle reklama

Stvar je u tome što je Zara davno prevazišla onaj stari način poslovanja u kome se nova roba ubacuje u prodavnice samo dva puta godišnje. Zarini dizajneri prate aktuelne promene u trendovima i dva puta nedeljno se njihove zalihe obnavljaju kako popularnim, tako i sasvim novim artiklima.

Na taj način, Zara utiče na kupce da redovno posećuju prodavnice ne bi li videli šta ima novo u ponudi, što je lekcija koju Victoria’s Secret tek uče.

„U suštini, sva naša roba je danas na nekom ubrzanom programu“, izjavila je dorektorka Zare, Šaren Tarni. „Ovaj program nam omogućava da svakog ponedeljka dobijamo uvid u situaciju i da popularne artikle vratimo u prodaju za 15 do 25 dana“.

Članak se nastavlja posle reklama

Nas sada zanima znači li ovo da postoje šanse da Victoria’s Secret uskoro postane popularan brend i u Srbiji?

Tagovi: