Beauty news: Kiehl’s Midnight Recovery Omega-Rich Cloud Cream noćni je eliksir lepote
Klinički dokazano, ova inovativna Kiehl’s krema – bogata omega masnim kiselinama – vraća koži punoću i mekoću tokom sna.
Godine 2010. Kiehl’s je postao vodeći brend kada su ulja za lice u pitanju – tada je predstavljen Midnight Recovery Concentrate, formula sa moćnom mešavinom biljnih ekstrakata koja vidljivo obnavlja kožu tokom noći. Verni korisnici širom sveta nadenuli su joj naziv „Midnight Magic”, a ovaj preparat osvojio je više od 57 nagrada za kozmetičke proizvode širom sveta. Popularnost mu je toliko porasla da se u svetu svakog minuta prodaju dva pakovanja. Danas Kiehl’s donosi još jednu inovaciju u hvaljenoj liniji proizvoda Midnight Recovery – Midnight Recovery Omega-Rich Cloud Cream.
Kiehl’s Midnight Recovery Omega-Rich Cloud Cream: Kako deluje?
Efikasna mešavina biljnih ulja brenda Kiehl’s, u kombinaciji sa novom tehnologijom emulgacije pomoću tečnih kristala i moćnih sastojaka – poput biljnih ulja bogatim omega-6 i omega-3 masnim kiselinama – u Cloud Cream formuli pomaže pri oporavku zaštitnog, lipidnog sloja kože. Sa 98% sastojaka prirodnog porekla (Kiehl’s smatra da su sastojci prirodnog porekla, ako nakon postupka obrade iz prirodnog izvora i dalje sadrže više od 50% svoje molekularne strukture), doprinosi zadržavanju vlage i popunjava kožu, za vidljivo mlađi izgled do jutra. Jedinstvena tekstura, nalik oblacima, nudi luksuzno iskustvo, uz umirujući miris lavande, što je čini savršenom za nanošenje pre spavanja.
Šta kažu istraživanja?
Kiehl’s je sproveo klinička ispitivanja, kao i ispitivanja na potrošačima koji pate upravo od nedostatka sna. Utvrđeno je da se oni suočavaju sa problemima poput nedostatka sjaja, neujednačene teksture i gubitka punoće, uz oslabljenu i oštećenu kožnu barijeru. Klinički je dokazano da krema Midnight Recovery Omega-Rich Cloud Cream vidljivo obnavlja punoću i mekoću kože do jutra. Potrošači su takođe zaključili da je nanošenje kreme, uz miris koji popravlja raspoloženje, način hidratacije i nege koji prija svim čulima.
U POTROŠAČKOJ STUDIJI, NAKON ČETIRI NEDELJE UPOTREBE*:
87% ispitanika se složilo da koža izgleda jedrije
81% ispitanika se složilo da koža izgleda blistavo
90% ispitanika se složilo da koža izgleda nahranjeno i hidrirano
*Na bazi istraživanja u trajanju od četiri nedelje na 54 učesnika
Zar to nije sjajno?!