Beauty news

Hailey Bieber prodala Rhode za milijardu dolara

by Aleksandra Dudvarski

29.05.2025.
hailey bieber je prodala rhode svoj brend
hailey bieber prodala rhode brend

Samo nedelju dana nakon što je najavljeno da njen brend stiže u Sephora prodavnice, Hailey Bieber je prodala Rhode kompaniji e.l.f. Beauty za čak 1 milijardu dolara! Vest je Hailey potvrdila lično na svom Instagramu, uz otkrivanje da neće samo ostati u timu, već će preuzeti nove, ozbiljne funkcije – kao Chief Creative Officer i Head of Innovation, dok će istovremeno savetovati e.l.f kao strateška partnerka.

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели rhode skin (@rhode)

 Brend koji je od nule postao beauty imperija

Brend koji je lansirala 2022. godine, a koji nosi njeno srednje ime, u rekordnom roku postao je viralan zahvaljujući minimalističkom dizajnu, hranljivim lip treatmentima i pocket blush rumenilima koji su osvojili TikTok. Rhode je za samo godinu dana ostvario prihod od preko 200 miliona dolara, a Hailey ga je mudro plasirala najpre kao skincare brend, a potom ga proširila dekorativnom kozmetikom. Zahvaljujući ogromnoj popularnosti na mrežama, Rhode će uskoro biti dostupan i u Sephora prodavnicama u SAD i Velikoj Britaniji, a potom i u Evropi krajem godine.

Hailey Bieber je prodala Rhode – nova era kompanije

Kompanija e.l.f. Beauty (skraćeno za eyes, lips, face) prepoznala je potencijal brenda i uložila 800 miliona dolara u gotovini i akcijama, uz dodatnih 200 miliona koje će Hailey i tim dobiti ako prodaja nastavi da raste. Hailey ostaje u ulozi kreativne direktorke, a njeni suosnivači i dosadašnji tim nastavljaju da vode brend.

U objavi na društvenim mrežama, Hailey je poručila da je ovo sledeće poglavlje za Rhode i šansa da brend još više raste globalno.

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Hailey Rhode Bieber (@haileybieber)

Slavni beauty trend koji ne staje

Hailey ovim potezom staje rame uz rame sa drugim poznatim damama koje su pokorile beauty industriju. Rihanna i njen brend Fenty Beauty, procenjen na skoro 3 milijarde dolara Kylie Jenner, koja je 2020. godine prodala deo svoje kompanije Coty-ju za 600 miliona dolara Selena Gomez, čiji je brend Rare Beauty prošle godine dospeo u Bloombergov indeks milijardera. Prema izveštaju Nielsen IQ, samo u 2023. godini, beauty brendovi slavnih ličnosti ostvarili su više od milijardu dolara prihoda – i taj trend očigledno ne jenjava.

 Od snova do stvarnosti

U intervjuu za Vogue, objavljenom neposredno pre ovog velikog poslovnog poteza, Hailey je priznala da je uspeh Rhode brenda prevazišao i njena najluđa očekivanja: U najluđim snovima, nisam mislila da će sve ovo otići ovako daleko.

Kada sam pokrenula @rhode 2022. godine, imala sam velike snove. Najvažnije mi je da Rhode stigne do još više lica, mesta i prostora širom sveta, poručila je Hailey povodom ove saradnje.

hailey bieber prodala rhode brend
Dimitrios Kambouris / Staff/ Getty

U samo dve godine postojanja, Rhode je postao ozbiljan igrač u beauty industriji – i to sa svega 10 pažljivo odabranih proizvoda! Zahvaljujući izuzetnoj estetici, viralnim lip treatmentima i pažljivo građenom imidžu, brend je u prošloj finansijskoj godini ostvario čak 212 miliona dolara prihoda.

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Blossie Skin (@blossie.skinn)

Ono što je e.l.f. posebno privuklo jeste sposobnost Hailey i njenog tima da Rhode pozicioniraju kao deo aspirativnog lifestyle-a kojem žene širom sveta žele da pripadaju.

Hailey nije samo slavna ličnost – ona je jedan od najpromišljenijih osnivača koje sam upoznao“, izjavio je direktor e.l.f. Beauty, Tarang Amin. „Ima fantastičan instinkt i estetiku koja savršeno rezonuje s njenom zajednicom.

Šta stoji iza e.l.f cosmetics brenda?

e.l.f. Cosmetics je američki beauty brend koji je postao globalno poznat po pristupačnim cenama, veganskim formulama i proizvodima koji nisu testirani na životinjama. Osnovan 2004. godine, brend je izgradio snažnu vezu sa mlađom publikom zahvaljujući modernom pristupu, odličnom odnosu cene i kvaliteta i aktivnoj prisutnosti na društvenim mrežama. Skraćenica e.l.f. znači eyes, lips, face, što ukazuje na sveobuhvatan asortiman proizvoda za šminkanje i negu kože.

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели e.l.f. Cosmetics and Skincare (@elfcosmetics)

Posebno su popularni njihovi korektori, prajmeri i četkice za šminku, koji često postaju viralni na TikToku i Instagramu. Brend se ističe i brzim odgovorom na beauty trendove, kao i lansiranjem novih proizvoda koji prate potrebe potrošača. Njihova posvećenost inkluzivnosti, transparentnosti i održivosti učinila je da e.l.f. Cosmetics bude omiljen među ljubiteljima šminke širom sveta.

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagra

rhode

m

 

Објава коју дели e.l.f. Cosmetics and Skincare (@elfcosmetics)

Zašto je Hailey prodala Rhode?

U svetu preduzetništva, kada brend brzo raste – pravo pitanje nije da li, već kada će se uključiti veći investitor. U ovom slučaju, e.l.f. je pristao da uloži 800 miliona dolara (od čega 200M u akcijama), dok dodatnih 200 miliona zavisi od budućeg rasta brenda u naredne tri godine. Iako je Hailey mogla da zaradi još više od privatnih investitora, prema rečima direktora Amina, odabrala je saradnju sa e.l.f. jer veruje u dugoročnu izgradnju brenda.

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели rhode skin (@rhode)

Fokus ostaje na Hailey

Bez obzira na spekulacije, jedno je sigurno – prodaja Rhode-a predstavlja ogroman uspeh za Hailey. Njena vizija, osećaj za estetiku i digitalna povezanost sa generacijom Z učinile su da brend postane viralni fenomen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by rhode skin (@rhode)

I da – ostaje glavna kreativna snaga brenda, iako je sada u partnerstvu s velikim beauty igračem.

Foto:Dimitrios Kambouris / Staff/Getty Images, Ella McMeans/dupephotos, Instagram/@rhode, haileybieber, elfcosmetics