Samo nedelju dana nakon što je najavljeno da njen brend stiže u Sephora prodavnice, Hailey Bieber je prodala Rhode kompaniji e.l.f. Beauty za čak 1 milijardu dolara! Vest je Hailey potvrdila lično na svom Instagramu, uz otkrivanje da neće samo ostati u timu, već će preuzeti nove, ozbiljne funkcije – kao Chief Creative Officer i Head of Innovation, dok će istovremeno savetovati e.l.f kao strateška partnerka.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Brend koji je od nule postao beauty imperija
Brend koji je lansirala 2022. godine, a koji nosi njeno srednje ime, u rekordnom roku postao je viralan zahvaljujući minimalističkom dizajnu, hranljivim lip treatmentima i pocket blush rumenilima koji su osvojili TikTok. Rhode je za samo godinu dana ostvario prihod od preko 200 miliona dolara, a Hailey ga je mudro plasirala najpre kao skincare brend, a potom ga proširila dekorativnom kozmetikom. Zahvaljujući ogromnoj popularnosti na mrežama, Rhode će uskoro biti dostupan i u Sephora prodavnicama u SAD i Velikoj Britaniji, a potom i u Evropi krajem godine.
Hailey Bieber je prodala Rhode – nova era kompanije
Kompanija e.l.f. Beauty (skraćeno za eyes, lips, face) prepoznala je potencijal brenda i uložila 800 miliona dolara u gotovini i akcijama, uz dodatnih 200 miliona koje će Hailey i tim dobiti ako prodaja nastavi da raste. Hailey ostaje u ulozi kreativne direktorke, a njeni suosnivači i dosadašnji tim nastavljaju da vode brend.
U objavi na društvenim mrežama, Hailey je poručila da je ovo sledeće poglavlje za Rhode i šansa da brend još više raste globalno.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Slavni beauty trend koji ne staje
Hailey ovim potezom staje rame uz rame sa drugim poznatim damama koje su pokorile beauty industriju. Rihanna i njen brend Fenty Beauty, procenjen na skoro 3 milijarde dolara Kylie Jenner, koja je 2020. godine prodala deo svoje kompanije Coty-ju za 600 miliona dolara Selena Gomez, čiji je brend Rare Beauty prošle godine dospeo u Bloombergov indeks milijardera. Prema izveštaju Nielsen IQ, samo u 2023. godini, beauty brendovi slavnih ličnosti ostvarili su više od milijardu dolara prihoda – i taj trend očigledno ne jenjava.
Od snova do stvarnosti
U intervjuu za Vogue, objavljenom neposredno pre ovog velikog poslovnog poteza, Hailey je priznala da je uspeh Rhode brenda prevazišao i njena najluđa očekivanja: U najluđim snovima, nisam mislila da će sve ovo otići ovako daleko.
Kada sam pokrenula @rhode 2022. godine, imala sam velike snove. Najvažnije mi je da Rhode stigne do još više lica, mesta i prostora širom sveta, poručila je Hailey povodom ove saradnje.
U samo dve godine postojanja, Rhode je postao ozbiljan igrač u beauty industriji – i to sa svega 10 pažljivo odabranih proizvoda! Zahvaljujući izuzetnoj estetici, viralnim lip treatmentima i pažljivo građenom imidžu, brend je u prošloj finansijskoj godini ostvario čak 212 miliona dolara prihoda.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Ono što je e.l.f. posebno privuklo jeste sposobnost Hailey i njenog tima da Rhode pozicioniraju kao deo aspirativnog lifestyle-a kojem žene širom sveta žele da pripadaju.
Hailey nije samo slavna ličnost – ona je jedan od najpromišljenijih osnivača koje sam upoznao“, izjavio je direktor e.l.f. Beauty, Tarang Amin. „Ima fantastičan instinkt i estetiku koja savršeno rezonuje s njenom zajednicom.
Šta stoji iza e.l.f cosmetics brenda?
e.l.f. Cosmetics je američki beauty brend koji je postao globalno poznat po pristupačnim cenama, veganskim formulama i proizvodima koji nisu testirani na životinjama. Osnovan 2004. godine, brend je izgradio snažnu vezu sa mlađom publikom zahvaljujući modernom pristupu, odličnom odnosu cene i kvaliteta i aktivnoj prisutnosti na društvenim mrežama. Skraćenica e.l.f. znači eyes, lips, face, što ukazuje na sveobuhvatan asortiman proizvoda za šminkanje i negu kože.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Posebno su popularni njihovi korektori, prajmeri i četkice za šminku, koji često postaju viralni na TikToku i Instagramu. Brend se ističe i brzim odgovorom na beauty trendove, kao i lansiranjem novih proizvoda koji prate potrebe potrošača. Njihova posvećenost inkluzivnosti, transparentnosti i održivosti učinila je da e.l.f. Cosmetics bude omiljen među ljubiteljima šminke širom sveta.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagra
rhode
m
Zašto je Hailey prodala Rhode?
U svetu preduzetništva, kada brend brzo raste – pravo pitanje nije da li, već kada će se uključiti veći investitor. U ovom slučaju, e.l.f. je pristao da uloži 800 miliona dolara (od čega 200M u akcijama), dok dodatnih 200 miliona zavisi od budućeg rasta brenda u naredne tri godine. Iako je Hailey mogla da zaradi još više od privatnih investitora, prema rečima direktora Amina, odabrala je saradnju sa e.l.f. jer veruje u dugoročnu izgradnju brenda.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Fokus ostaje na Hailey
Bez obzira na spekulacije, jedno je sigurno – prodaja Rhode-a predstavlja ogroman uspeh za Hailey. Njena vizija, osećaj za estetiku i digitalna povezanost sa generacijom Z učinile su da brend postane viralni fenomen.
View this post on Instagram
I da – ostaje glavna kreativna snaga brenda, iako je sada u partnerstvu s velikim beauty igračem.
Foto:Dimitrios Kambouris / Staff/Getty Images, Ella McMeans/dupephotos, Instagram/@rhode, haileybieber, elfcosmetics