Flash news: Kiehl’s Since 1851 otvorio je svoju treću prodavnicu u Srbiji

by | maj 31, 2022
Kiehl’s

Kiehl’s Since 1851, kultni američki brend specijalizovan za kreiranje formula za negu kože i kose, u prisustvu mnogobrojnih prijatelja i zaljubljenika u ovaj brend, otvorio svoju treću prodavnicu u Beogradu u tržnom centru Ušće.

Kiehl’s je postao prepoznatljivo ime u industriji nege kože od otvaranja prve originalne apoteke u Njujorku 1851. godine, jer svojim kupcima nudi najfinije formulacije izrađene na temelju novih naučnih saznanja i jedinstveno delotvornih prirodnih sastojaka. S dolaskom na tržište Srbije – 2019. godine – i otvaranjem prodavnice u Galerija Belgrade, kao i online prodavnice www.kiehls.rs 2021. godine, Kiehl’s je obradovao mnoge ljubitelje ovog kultnog američkog skincare brenda. Sada nastavlja širenje prodajne mreže otvaranjem treće po redu prodavnice u Srbiji – u tržnom centru Ušće, koje se prostire na 130.000 kvadratnih metara.

Kiehl’s brend biznis lider Ivana Pilji, generalni menadžer L’Oréal Luxe divizije Güven Dalgıç i glumica Tijana Pečenčić

Kiehl’s uvek teži boljem!

Uz već prepoznatljive elemente duge istorije i tradicije Kiehl’sa, ali i jedinstveni ekscentričan karakter same prodavnice, ovaj brend otišao je korak dalje, pa je nova prodavnica dizajnirana i izgrađena po principima održivosti. Od 1851. godine misija Kiehl’sa je uvek težiti boljem – od odgovorne formulacije proizvoda, pakovanja, proizvodnje pa sve do podrške zajednicama i smanjenju uticaja na životnu sredinu. I u novoj prodavnici u tržnom centru Ušće, Kiehl’s nastavlja sa praktikovanjem Future Made Better inicijative, koja predstavlja Kiehl’sovo putovanje ka smanjenju uticaja na životnu sredinu i poboljšanju uslova zajednice u kojoj su prisutni. Njihov rad ka tom cilju podrazumeva kreiranje odgovornih formula sa obnovljivim sastojcima i održivim pakovanjem, kao i poboljšanjem materijala koji se koristi u prodavnicama.

Članak se nastavlja posle reklama

Pored brige o okruženju, posvećenosti zajednici kojoj služe i prepoznatljivo uređenim prodavnicama, Kiehl’s Since 1851 ostaje veran svom nasleđu i u pogledu vrhunskog spektra usluga koje nudi kupcima širom sveta. Svaki član Kiehl’sovog prodajnog osoblja upoznat je sa načinom usluživanja kupaca koji praktikuje brend pa je, uz poznavanje sastojaka formula i apotekarske tradicije, osposobljen za prepisivanje tretmana i režima nege kože i kose u skladu sa individualnim potrebama kupaca.

Kao u svim Kiehl’s prodavnicama širom sveta, i u novoj prodavnici praktikovaće se inicijativa “Isprobajte pre kupovine”, koja omogućava klijentima da preuzmu komplementarne uzorke i isprobaju ih kod kuće.

Članak se nastavlja posle reklama

Povodom otvaranja treće po redu prodavnice u Srbiji, Güven Dalgıç, generalni menadžer L’Oréal Luxe divizije izjavio je:

“Srećni smo što će najfiniji apotekarski proizvodi ljubiteljima Kiehl’sa od danas biti dostupni na još jednoj lokaciji u tržnom centru Ušće. Zadovoljstvo kupaca i zajednice, kao i briga o okolini, oduvek su bili u središtu svega onoga što radimo. Naš cilj je da ponudimo kupcima besplatnu analizu kože i personalizovane konsutlacije sa našim eskpertima za negu, te preporučimo efikasna i ciljana rešenja u odnosu na tip, stanje kože i ciljeve koje klijent želi da postigne. Kako bismo uslugu analize kože podigli na viši nivo prateći najnovija saznanja u oblasti nauke i tehnologije, analizu kože podigli smo na još viši nivo uvođenjem uređaja najnovije generacije Derma-Reader koji će biti dostupan u prodavnici u Ušću. S obzirom na to da Kiehl’s nastoji da poveže generacije putem uspomena, tradicije i nege kože, srećni smo što ste deo našeg putovanja kako u online svetu, tako i u prodavnicama.“

Članak se nastavlja posle reklama

lepotaizdravlje.rsPR, David Damjanović