Priča o brendu: Prirodna kozmetika „Hedera Vita“ + darivanje

kozmetika hedera vita

Kozmetika Hedera Vita bazirana je na prirodnim sastojcima i pažljivo kreirana, s mnogo ljubavi, posvećenosti i brige o onima kojima je namenjena!

U drugom predstavljanju prirodnih kozmetičkih brendova u okviru serijala Priče o brendu razgovarali smo s Olgicom Samoilović, osnivačicom Hedera Vita brenda koji egzistira po principu doslednosti, u smislu da svoje karakteristike (kvalitet, sastav, način proizvodnje…) održava na jednakom ili višem nivou svih ovih godina. Njegov moto je: „Biramo najbolje iz prirode”, a putem svojih proizvoda ovaj brend sve to pruža i svojim konzumentima.

Olgica Samoilović, osnivačica brenda

Kozmetika „Hedera Vita“: Made with love!

Kako je počela Hedera Vita priča?

Ovo pitanje mi često postavljaju. Ipak, na njega uvek rado odgovaram, jer mi se čini da su upravo ti počeci ono što Hedera Vitu čini posebnom. Bila bi mi velika čast ukoliko bi moja lična priča poslužila kao primer ili putokaz drugim ženama – budućim preduzetnicama koje maštaju da naprave sličnu vrstu projekta. Sve je počelo, kako to obično biva, od jednog sna. Naime, oduvek sam gajila ljubav prema lepom i likovnoj umetnosti. Tako se u jednom trenutku rodila ideja da taj talenat pretočim u nešto “opipljivo”, nešto što mogu da podelim s drugima. Tako su nastali hand-made sapuni, naš prvi proizvod, po kome smo i danas prepoznatljivi, a koji se i dalje prave ručno. Na ovaj način, spoznala sam da upravo u ovoj branši mogu da napravim sjajan spoj svih onih elemenata koji su mi bliski: prirode (kroz naše sastojke), lepote čula (kroz mirise i teksturu proizvoda), ali i same likovne umetnosti (kroz estetiku proizvoda i šarenoliki dizajn ambalaže).

Članak se nastavlja posle reklama

Koje su osnovne vrednosti vašeg brenda?

Kada govorimo o osnovnim vrednostima Hedera Vite, opet se vraćamo na prirodnost. Koliko god se mehanizmi samog proizvodnog procesa modernizovali, držimo se tog princip na koji smo posebno ponosni, ali i po kojem smo prepoznatljivi. Pomenula sam već i doslednost, koju smatram veoma važnim postulatom – tu smo beskompromisni. Važan je i sam duh ljudi koji stoje iza naše priče. Ponosna sam na to što svoje saradnike i sebe ne vidim samo kao uigran poslovni tim, već kao porodicu koja razmenjuje ideje, deli uspehe, ali i krizne trenutke kojih ima u svakom poslu. Ovaj način funkcionisanja naše ekipe poklapa se sa mojim prvobitnim snom o kom smo pričali – da se proizvodnji prilazi lično, s ljubavlju i pažnjom. Još bih pomenula i naš trud da ostanemo originalni – lepezu postojećih proizvoda konstantno osvežavamo novim preparatima. Takođe, osmišljamo i novu ambalažu i trudimo se da ona uvek bude ineteresantna, vedrih boja, inspirativna… U sam tim uključujemo nove članove različite životne dobi, pola i profesija kako bismo podstakli “brain storming” i predupredili pad u rutinu.

Članak se nastavlja posle reklama

Na čemu se temelji Hedera Vita  filozofija?

Članak se nastavlja posle reklama

Na nekoliko važnih postulata. Prvo, na prirodi kao srži naše vizije, kako bismo pristup njenim najlepšim darovima omogućili i našim mušterijama. To je stub našeg poslovanja, jer verujemo da samo udruženi sa prirodom možemo stvoriti zdrave i učinkovite kozmetičke proizvode, kakve naši korisnici zavređuju. Potom, kvalitet koji ne varira i na koji se uvek može računati. Podjednako je važan i princip neposrednog odnosa koji negujemo sa mušterijama i saradnicima. Naša vrata za njih su uvek otvorena, kao i za sve one koji bi želeli da se posavetuju sa nama, jer verujemo u zdravu konkurenciju.

Kakav je vaš portfolio? Šta sve u njemu možemo pronaći?

Tokom godina, Hedera Vita razvila je mnogo receptura, kako za sopstvene potrebe, tako i za potrebe svojih partnera i klijenata za koje radi uslužnu proizvodnju. Trenutno u ponudi imamo preko 300 različitih proizvoda za negu lica, tela i kose. Trudimo se da idemo u korak s vremenom i trendovima, pa se svake godine radi na razvoju novih proizvoda za kojima postoji potreba na tržištu.

Možete li nam reći nešto više o sastojcima na kojima su bazirane formulacije vašeg brenda?

Članak se nastavlja posle reklama

Hedera Vita proizvodi bazirani su na sastojcima prirodnog porekla, pa čak i organskog, i to u veoma visokim koncentracijama. Na mnogim našim proizvodima, na samim etiketama, istaknut je i tačan procenat sastojaka prirodnog porekla. Prema standardu ISO 16128, koji u našoj kompaniji strogo poštujemo i primenjujemo, svi proizvodi kod kojih je taj procenat 95% ili viši svrstavaju se u prirodne proizvode. Konzumenti to, nažalost, ne mogu da provere, jer nemaju uvid u formule proizvoda koje su poslovna tajna. Ono što je istaknuto na etiketi proizvoda apsolutno je tačno – tu su zpravo navedeni svi sastojci koji ulaze u njegov sastav. Osim sastojaka prirodnog porekla, u njima ćete pronaći i one sintetičke, visokog stepena čistoće, ali u niskim koncentracijama, neophodnim i dovoljnim za očuvanje fizičko-hemijske i mikrobiološke stabilnosti proizvoda u predviđenom roku upotrebe.

Koji su vaši najprodavaniji proizvodi?

Živimo u vremenu velikih zagađenja vazduha, vode, životne sredine uopšte. Takođe, nezdravo se hranimo… Svi ovi faktori negativno utiču na našu kožu – ne samo lica, već i tela. Verovatno je to razlog zbog čega su trenutno najprodavaniji proizvodi iz kolekcije za kožu sklonu aknama, kao i anticelulit gel. Pomenula bih i šampon sa uljem makadamije, koji se pokazao kao izuzetno efikasan u borbi protiv peruti.

Kakvi su vam planovi za budućnost?

Članak se nastavlja posle reklama

Raduje me što i nakon tolikog godina, otkad postoji naš brend, Hedera Vita ima pregšt svežih ideja, planova, kako rekoh negde na samom početku našeg razgovora – snova. Posao kojim se bavimo nije lak, zahteva velika ulaganja, posvećenost i pedantnost, no on sve to kompenzuje tako što nas uvek inspiriše “na još”, što nam dozvoljava da se razvijamo i rastemo. Ograničenja zapravo nema. Zato su naši planovi za budućnost mnogobrojni i, duboko verujem, u dogledno vreme i ostvarivi. Neki od njih su kreiranje novih proizvoda i čitavih kozmetičkih linija, osvajanje još šireg tržišta, saradnja sa novim partnerima… Dakle, sve ono što može doprineti našem osnovnom cilju koji ostaje nepromenjen od samog osnivanja Hedera Vite – zdravlju, sreći i lepoti naših konzumenata.

I, za kraj, kada biste trebali da izdvojite jedan osnovni kozmetički savet za naše čitateljke, on bi glasio…

Budite prirodne – i u životu i u poslu,  pa tako i pri izboru kozmetike koju koristite. Samo u spoju sa prirodom možemo ostvariti svoje najviše potencijale – kako duhovne, tako i fizičke i one estetske. Oslušnite šta vam poručuje vaše pravo “ja”.

GIVEAWAY!

Hedera Vita obradovaće jednu čitateljku poklon-paketom sa 12 proizvoda iz Provitamin kolekcije, koji podižu imunitet kože. Više informacija o darivanju potražite 22.3. na našem Instagram profilu.

Članak se nastavlja posle reklama

 

lepotaizdravlje.rsPR