Crveni ruž: Pronađite idealnu nijansu

by | decembar 30, 2014

Od Merilin Monro do Gven Stefani, čini se da crveni ruž nikada neće izaći iz mode. Ako volite crvene usne, a mislite da vam ne pristaju, varate se. Svako može da nosi crveni ruž, važno je samo da izaberete odgovarajuću nijansu.

crveni ruz

Pre svega, morate da znate šta očekujete od kozmetičkog proizvoda. Proizvod koji izaberete mora da odgovara vašoj koži i važan je isto koliko i nijansa koju ćete izabrati.

Članak se nastavlja posle reklama

Sjaj za usne je odličan ako tražite nešto samo za hidrataciju. No, ako želite da nešto što će se duže zadržati na vašim usnama – ovaj proizvod nije za vas.

Balzam za usne verovatno svaka žena ima a tokom ovih hladnih dana, kada je usnama neophodna dodatna hidratacija, nanosite ga nekoliko puta dnevno kako biste izbegli suve i ispucale usne.

Kada je u pitanju ruž za usne, imate bezbroj mogućnosti. Od mat do nijansi visokog sjaja, ako želite dugotrajni efekat na usnama, karmin je definitivno najbolji izbor za vas!

Članak se nastavlja posle reklama

50 nijansi crvene

Da biste izabrali savršenu nijansu morate da eksperimentišete. Dakle, uputite se u parfimeriju, stanite kod dobrog osvetljenja i nanosite ruževe na ruku da biste videli kako izgleda na vašoj koži. Nikada ne verujte nijansi koja je prikazana na etiketi.

Članak se nastavlja posle reklama

Što se tiče izbora nijanse, važno je da se lepo osećate kada taj karmin nanesete na usne, ali postoji još nekoliko smernica.

Upoznajte svoju kožu. Ako imate izrazito svetlu put,  izaberite crveni ruž s narandžastim tonovima, poput nijansi breskve ili kajsije.

Članak se nastavlja posle reklama

Takođe, damama svetle puti sa hladnim tonovima kože nikako ne pristaju tamne nijanse ruža, no ako imate zlatni ten birajte nijianse boje šljive.

Ako ste tamnoputi, potražite crveni ruž sa plavim tonovima – on će učiniti i da vam zubi izgledaju belje. Bronzanom tenu odgovaraju jarke nijanse crvene, izbegavajte sve zagasitije nijanse i sive tonove.

Članak se nastavlja posle reklama

Autor: Life Content, M.K.
Foto: freedigitalphotos.net/stockimages

Tagovi: