Ako provodite vreme na BeautyTok-u, delu TikToka koji je posvećen recenzijama šminke, tutorijalima i trikovima, gotovo sigurno ste naišli na TIRTIR. Ovaj južnokorejski brend šminke i nege kože postao je viralan zahvaljujući svom Mask Fit Red Cushion Foundation puderu u jastučiću. Crveno, jajasto pakovanje već je bilo broj 1 u Japanu, a sada je najprodavaniji puder i na Amazonu. A nakon njega stiže i srebrni TIRTIR puder koji će, izgleda, postati jednako viralan. A koja je tajna? Istražujemo u nastavku!
Od 3 do 40 nijansi – izuzetno brza evolucija TIRTIR brenda
U 2023. godini, TIRTIR-ov popularni puder postajao je poznat po vrlo ograničenoj ponudi nijansi: 17C Porcelain, 21N Ivory i 23N Sand. Ovo je standard za korejske jastučiće, ali za globalno tržište – nedovoljno.
Kada su influenseri počeli da testiraju najtamniju nijansu i javno isticali koliko je ponuda ograničena, TIRTIR je reagovao. U februaru 2024. proširili su liniju na devet nijansi. U maju ih je bilo 20, u junu 30, a do avgusta – čak 40 nijansi! Danas je to najinkluzivniji cushion foundation na tržištu, posebno u K-beauty industriji, koja retko ide ovako daleko u raznovrsnosti.
Viralni uspeh na BeautyTok-u
Širenje nijansi izazvalo je ogroman interes na TikToku. Influenseri poput Mikayle Nogueire, Gollorie i Roberta Welsha predstavili su proizvod, ali je ključni trenutak bio kada je kreatorka Darcei, koja je prvobitno kritikovala manjak nijansi, postala deo saradnje sa brendom – i pokrenula eksploziju interesovanja.
Najnovije nijanse
TIRTIR je dodao i nijanse koje su tražili korisnici: od svetlijih poput 10C Shell i 13W Cream, do tamnijih kao 45W Chestnut i 47N Ebony. Korisnici su tražili nijanse koje popunjavaju praznine između 43N Deep Cocoa i 51N Fudge – što je odmah i ispunјеnо.
Dok drugim brendovima treba i po četiri meseca da razviju novu nijansu, TIRTIR to uspeva za samo dva meseca, zahvaljujući velikim kapacitetima i potražnji u Japanu.
Iako su nijanse proširene, neki korisnici i dalje prijavljuju oksidaciju (promenu boje pudera nakon nanošenja). Тo uglavnom dešava sa originalne tri nijanse – nove formule su optimizovane da to spreče. Takođe, savetuje se lagano nanošenje proizvoda, u tankom sloju, kako bi se izbegla oksidacija.
Srebrni TIRTIR je nova beauty opsesija
Od nedavno, #BeautyTok svet ne prestaje da priča o srebrnom TIRTIR-u (SILVER Mask Fit Aura Silver Cushion). Iako se navodi da je proizvod idealan za sve tipove kože, posebno za osobe koje žele prirodan i ujednačen izgled tena uz dodatnu hidrataciju, korisnice ističu da se najbolje pokazao na suvoj koži. Pogodan je za svakodnevnu upotrebu i pruža dugotrajnu svežinu čak i u uslovima visokog stresa ili vlažnosti. Potpuno je drugačiji od crvenog TIRTIRA, laganije je teksture – manje je pokrivne moći, a koža izgleda kao porcelan.
Srebrni TIRTIR donosi savršenu kombinaciju visoke pokrivne moći i lagane teksture. Omoguća koži da diše dok ostavlja besprekornu završnicu. Polumat efekat pruža balans između hidratacije i kontrole masnoće, čineći ga idealnim za celodnevno nošenje. Njegova formula sadrži prirodne antioksidante koji štite kožu od štetnih spoljašnjih uticaja. Puder se ne prenosi i otporan je na znoj, što ga čini pogodnim za aktivan stil života ili nošenje pod maskom.
Srebrni TIRTIR puder dolazi u 8 nijansi: 17C Porcelan, 17W French Vanilla, 21C Cool Ivory, 21W Natural Ivory, 23N Sand, 24N Latte i 24W Soft Beige.
Nega kože ostaje u fokusu
Iako je šminka trenutno najpopularnija, TIRTIR je brend koji je 2018. godine osnovan kao skincare fokusirana kompanija. Njihov Milk Skin Toner i dalje je Amazonov najprodavaniji toner. Uz njega, preporučuju i Milk Ampoule, posebno za suvu i osetljivu kožu – proizvodi su veganski i pogodni za kožu sklonu aknama. Takođe, nedavno su lansirali i lakšu verziju tonera (Milk Skin Toner Light), slušajući korisnike kojima je original bio pretežak za masnu kožu.
Foto: tir-tir.com, Instagram/@tirtir_global,_unnee, katavux, suzumichi605, elvirahallqvist