Najpopularniji estetski zahvati u 2022, prema magazinu Allure
Ovo su najpopularniji estetski zahvati u 2022. za koje se utrkuju hirurzi i dermatolozi.
Pandemijski bum plastične hirurgije i dalje traje, ako je verovati hirurzima. Prema istraživanjima iz 2020. godine, samo je u SAD potrošeno 9 milijardi dolara na raznorazne zahvate, a izgleda da ovaj trend neće skoro izaći iz mode.
I u koraku s vremenom, menja se i način pristupa estetskoj hirurgiji, a šta će, kada je ulepšavanje u pitanju, biti popularno ove godine, otkrivamo vam u nastavku.
Najpopularniji estetski zahvati u 2022.
Zahvati na licu
I 2020. i 2021. godine bile su od ključnog značaja kada je plastična hirurgija lica u pitanju. Uprkos pauzama, usled globalnog karantina, tri od pet plastičnih zahvata upravos u rađena na licu u protekle dve godine.
Pročitajte i… Estetska hirurgija- nezadovoljstvo telom ili dušom?
„Konturisanje tela“
Pored promena na licu (hijaluron, botoks i sl.) veoma su popularne i promene na telu. A najpopularniji zahvat je svakako liposukcija. Kako navode doktori, ljudi su, nakon pandemije, ponovo počeli da oblače uske pantalone i farmerice i shvatili su da su se ugojili. Stoga, liposukcija i drugi vidovi promene tela biće aktuelni i tokom 2022.
Ear Pinning
Otoplastika, odnosno ear pinning, se tradicionalno obavlja na srednjoškolskoj deci, kada se uši u potpunosti formiraju. Ali u poslednje vreme, korektivne operacije ušiju počeli su da rade i odrasli ljudi.
Sve više muškaraca na operacijskom stolu
Ono što je očigledno jeste da se o plastičnim zahvatima sve više priča i to više i nije neka tabu tema. A ovom trendu priključili su se i muškarci. Najčešće operacije kod pripadnika jačeg pola jeste ginekomastija, odnosno uklanjanje tkiva dojki. Uz to, sve više muškaraca odlučuje se i na botoks, kažu najnovija istraživanja.
Pročitajte i… Šta i kada odabrati za pomlađivanje – dermalne filere ili botoks?
Društvene mreže i dalje utiču na pacijente
Zahvaljujući globalnom karantinu, ljudi su imali i više vremena, koje su, najčešće, trošili pretražujući društvene mreže. Stoga smo postali i „hipersvesni“ svog tela i lica, te smo počeli i više pažnje da obraćamo na eventualne mane. A zbog sadržaja na društvenim mrežama, ljudi su počeli i da se sve više upoređuju s zvezdama i influenserima, zaboravljajući činjenicu da su te fotografije prerađene i „provučene“ kroz filtere.