Ovo su najprodavaniji parfemi na svetu…
Parfemi su omiljeni mirisni aksesoari, a narednih deset slobodno možemo okarakterisati kao “malu crnu haljinu” među mirisima.
Pronalaženje pravog mirisa može biti proces koji traje godinama. Odabir parfema poseban je čin budući da on na svakoj osobi miriše drugačije. I zato, kad ga jednom pronađemo, za razliku od mnogih drugih kozmetičkih proizvoda, većina nas ostaje verna omiljenim notama i uvek iznova kupuje istu bočicu. Upravo tako nastaju klasici, parfemi koji nose titule bestselera. Sjajno mesto za inspiraciju i pronalazak svog mirisnog potpisa može biti i upoznavanje s ovih deset kultnih parfema, koji su nešto poput “male crne haljine”. Poželjno bi bilo da jednu od ovih bočica posedujete na svojoj kozmetičkoj polici budući da su one izdržali test vremena, te da se još uvek svrstavaju među najprodavanije parfeme na svetu.
Parfemi: 10 najboljih nota svih vremena
J’adore Eau de Parfum, Dior
J’adore nudi deo mirisnog “kolača” Diorovog luksuza – od bočice sa zlatnim vrhom i dekadentnog cvetno-voćnog koktela do glamurozne reklamne kampanje s glumicom Šarliz Teron. Upravo zbog toga, ni ne čudi što je to najprodavaniji miris ove modne kuće.
Black Opium Eau de Parfum, Yves Saint Laurent
S popisom sastojaka koji uključuje kafu, pačulij i toplu vanilu, oaj cvetno-gurmanski miris izaziva zavisnost. U Velikoj Britaniji jedan je od najprodavanijih, a 2020. godine bio je miris koji smo najviše guglali.
Chanel N°5 Eau de Parfum, Chanel
Iako je od njegovog lansiranja prošlo 100 godina, Chanel No.5 ostaje najpoznatiji parfem svih vremena. Ovaj puderasto-cvetni miris majstorski je spoj više od 80 sastojaka, uključujući ylang-ylang, ružu Centifolia i jasmin, koji se satima zadržavaju na koži.
Santal 33 Eau de Parfum, Le Labo
Ako tražite novi miris koji privlači pažnju, upravo on mogao bi biti TAJ. Ovaj parfem začinjen je notama kože, mošusa i dima, koje ga čine podjednako poželjnim za oba pola. New York Times nazvao ga je “parfemom s kojim mirišete svuda”.
Daisy Eau de Toilette, Marc Jacobs
Daisy je lansirana u leto 2007. godine bezbrižnom reklamnom kampanjom koja je savršeno oslikala „karakter“ ovog lepršavog, cvetnog mirisa. Čak je i boca postala kultna, sa svojim razigranim vrhom od tratinčice.
PROČITAJTE I…Zašto su luksuzni parfemi tako skupi i da li je ta cena opravdana?
Sì Eau de Parfum, Giorgio Armani
U prodaji je od 2013, ali još uvek osvaja nagrade. Godine 2020. dobio je priznanje Best of Beauty časopisa Allure. Reč je o jakom, slatkom, cvetnom mirisu koji se otvara voćnim vibracijama, s gornjim notama nektara crne ribizle, nakon čega sledi frezija i srce majske ruže, dok priču zaokružuje mošusna baza s tragovima vanile.
Chance Eau de Parfum, Chanel
Chance je nešto poput parfema Chanel No.5 mlade generacije. Otkako je lansiran, ne prestaje da se prodaje, podjednako dobro kao i dve njegove varijante – Eau Fraîche Eau de Toilette i Eau Tendre Eau de Parfum – koje su među najprodavanijim mirisima u Sephori.
Flowerbomb Eau de Parfum, Viktor & Rolf
Kao što samo ime govori, ovaj kultni favorit brenda Viktor & Rolf – zahvaljujući svežem jasminu i ruži – prava je „cvetna bomba“, dok mu note vanile i pačulija dodaju toplinu i sofisticiranost. Njegove cvetne note i zanimljiva bočica prepoznatljive su izdaleka i čine ga popularnim izborom od 2005. godine.
Angel Natural Eau de Parfum, Mugler
Ne znamo što je više prepoznatljivo: bočica u obliku zvezde ili miris koji čuva. Angel poseduje bazu od pačulija i gornje note voćnog bergamota, koje su “prelivene” slatkim pralinama i vanilom, no – uprkos tome – nekako nikada ne miriše preslatko.
English Pear & Freesia Cologne, Jo Malone London
Jo Malone nedavno je otkrio svojih pet bestselera, a prvo mesto zauzela je upravo engleska kruška i frezija. Navodno, ovaj miris, koji je spokojna i sunčana mešavina sočnog voća i elegantnog cveća, obožava i vojvotkinja od Kembridža.
Izvor: ljepotaizdravlje.hr