PANDORA: Dan zaljubljenih 2018.
Pred Dan zaljubljenih 2018. PANDORA predstavlja globalnu studiju otkrivajući da 65% žena veruje da dobijaju bolje poklone od svog voljenog kada im daju nagoveštaj.
Sa samo 33% žena koje su priznale da daju nagoveštaj, rezultati ove studije izazvali su PANDORA brend da pomogne zaljubljenima tako što će ohrabriti žene da govore, a muškarce da obrate pažnju na nagoveštaje svojih partnerki. Studija je objavljena zajedno sa predstavljanjem PANDORA kolekcije za Dan zaljubljenih 2018, koja nudi predivnu kolekciju jedinstvenih poklona.
65% ŽENA SLOŽILO SE DA
DOBIJAJU BOLJE POKLONE
KADA DAJU NAGOVEŠTAJE
Studija, prilikom koje je intervjuisano preko 7,000 mušakaraca i žena iz sedam zemalja i tri kontinenta, otkrila je da žene smatraju nakit najboljim poklonom za Dan zaljubljenih ali 77% uglavnom dobija cveće ili čokolade. Rezultat takođe pokazuje da davaoci poklona misle da je važno da poklon za Dan zaljubljenih reflektuje koliko dobro znaju osobu kojoj daju poklon, tako da 60% priznaje
da je teško da pronađu odgovarajući poklon.
Sa četvrtinom žena koje govore da često dobijaju poklone koji im se ne dopadaju, PANDORA poziva žene da daju veće i smelije nagoveštaje koji neće proći neprimećeno kako bi osigurale da će dobiti poklon koji zaista žele ove godine.
PANDORA suptilno savetuje razigranim nagoveštajima poput sličica nakita ostavljenim u partnerove
džepove ili ostavljajući liste želja na očigledna mesta po kući kako bi osigurale da će ovo biti Dan zaljubljenih za pamćenje.
89% ŽENA BI VIŠE VOLELO
DA DOBIJE NAKIT
NEGO PLIŠANE MEDE ZA
DAN ZALJUBLJENIH
„Dan zaljubljenih je odlična prilika da slavite Vašu ljubav jedno prema drugom i prema sebi. PANDORA zna žene vole da obeleže ove važne prilike nakitom i zbog toga smo kreirali poželjnu
kolekciju koja predstavlja savršene poklone za žene ovog Dana zaljubljenih“ objašnjava Minna Phillipson, Potpredsednik i Šef marketinga PANDORA brenda.
Celu kolekciju za Dan zaljubljenih pogledajte OVDE.
#DOPANDORA
Činjenice i citati zasnovani na istraživanju koje su sproveli PANDORA i Survey Sampling International (SSI) u avgustu 2017. Prikupljeno je više od 7,000 intervjua
u kojima su učestvovali muškarci i žene od 18 do 50 godina sa tri kontinenta iz različitih zemalja u kojima je PANDORA prisutna u maloprodaji.