„Tako je dobro biti loša“! Pet parfema koje morate isprobati ove zime

by | decembar 5, 2016
Priredila: Aleksandra Dimitrijević

Priredila: Aleksandra Dimitrijević

Kreatorka koja je stvorila kultni Chanel No. 5, Koko Šanel, rekla je da je žena bez parfema žena bez budućnosti. Zato svaka dama svoj stil upotpunjuje dobrim mirisom za koji je spremna da potroši malo bogatstvo.

Iako stručnjaci smatraju da žene trebaju da imaju jedan parfem koji odgovara njihovom karakteru i po kome će biti prepoznatljive, dolazak prvih hladnih, kišnih dana navodi nas da lagane cvetne kompozicije zamenimo intenzivnijim i senzualnijim notama sandalovine, jasmina i ruže čiji ćemo miris dugo osećati na koži.

Foto: Guliver/Getty images

Foto: Guliver/Getty images

1. Chanel No 5 L’Eau – Dugoočekivani član u francuskoj kući konačno je ugledao svetlo dana. Lagana i svežija verzija legendarnog Chanel N°5 namenjena je, pre svega, mlađoj populaciji. “Senzualan, ali se uklapa u savremeni ukus”, kako je objasnio Olivier Polge, tvorac najnovijeg parfema kojim je opravdao bogato mirisno nasleđe svog oca Jacquesa Polga, čuvenog Šanelovog “nosa” zaslužnog za sve velike Chanel parfeme u proteklim godinama.

Članak se nastavlja posle reklama

Kompozicija započinje citrusnim notama limuna, narandže, mandarine i nerolija, koje prelaze u cvetno srce sačinjeno od majske ruže iz Grasa, jasmina i cvetova drveta ylang-ylang, dok bazu čine vanila, kedar i beli mošus.

“Chanel No 5 L’Eau” dolazi u sofisticiranoj bočici prepoznatljivog oblika za Chanel N°5 liniju i sigurna sam da će osvojiti srca ljubiteljki moćnih, ženstvenih mirisa.

Foto: Chanel

Foto: Chanel

Članak se nastavlja posle reklama

2. Avon Life – Nakon saradnje sa high street brandom H&M, kreator Kenzō Takada udružio je snage sa kompanijom Avon i predstavio “Avon Life” parfem koji dolazi u ženskoj i muškoj verziji. U skladu sa filozofijom “živite prelep život i radujte se malim stvarima“, “Avon Life for Her” predstavlja vedar, a energičan miris sa savršenim balansom luksuznih cvetnih i drvenih nota. Sveži citrusi u kombinaciji sa crvenom jabukom, vodenim ljiljanom i belim čajem prelaze u srce od ljubičice, belog božura i japanskog cveta trešnje, a završavaju se drveno-mošusnom bazom pačulija, irisa i semena ambrete.

Posebnu draž donosi i bočica kojom je Kenzō dao lični pečat. Naime, poklopac je inspirisan Takada porodičnim grbom u vidu zvončića, koji je veoma sličan ljubičici.

Članak se nastavlja posle reklama

Pročitajte i… Sasvim novi mejkap trend je apsolutni hit. Da li se usuđujete da ga isprobate?

Kliknite na sledeću stranicu… 

Foto. Avon

Foto. Avon

Članak se nastavlja posle reklama

3. Good Girl, Carolina Herrera “Dajte ženi prave cipele i ona će osvojiti svet”, rečenica čuvene Marilyn Monroe sada može da ima sasvim drugačiji smisao. Jer, omiljena obuća stiže kao Carolina Herrera parfem. “Tako je dobro biti loša!” poručuje novi miris koji je ironično nazvan “Good Girl” i najavljen kao glavno oružje za zavođenje žene koja ga nosi. Kombinacija badema i kafe čini seksipilni ples sa cvetnim talasom jasmina i tuberoze, koji su u savršenom kontrastu sa misterioznim i dubokim notama tonke i kakaoa.

Osim orijentalnim notama “Good Girl” privlači pažnju i jedinstvenim dizajnom bočice u obliku elegantne crne salonke sa visokom potpeticom zlatne boje.

Foto: Carolina Herrera

Foto: Carolina Herrera

4. Decadence 18k, Marc Jacobs – Prošle jeseni Marc Jacobs nas je oduševio “Decadence” parfemom čija bočica poput torbice sa zlatnim lancem predstavlja pravo remek delo. Nastavljajući prošlogodišnju tradiciju kreator je za ovu jesen pripremio limitirano izdanje “Decadence 18kkoji dolazi u istom obliku, ali u nijansama zlata kao simbola luksuza i glamura.

Kako ne voli prirodno i lagano u mirisnim notama, njegov novi miris se otvara akordima italijanske šljive, šafrana i irisa. U srcu parfema cvetaju bugarska ruža i jasmin dok bazu čine tople note tečnog ambera, vetivera i drveta papirusa. Parfem su kreirale Annie Buzantian i Ann Gottlieb i namenjen je seksipilnim i sofisticiranim damama.

Članak se nastavlja posle reklama

Pročitajte i… Rijana, Irina, Kajli, Kim… Sve one imaju savršene usne, a ovo je njihov kec u rukavu!

Foto: Marc Jacobs

Foto: Marc Jacobs

5. Givenchy, L’Ange Noir – Kada je 2006. godine modna kuća Givenchy lansirala “Ange ou Demon” nije ni slutila da će za kratko vreme osvojiti srca mnogih dama, koje ga i danas svrstavaju u omiljeni parfem. Ovaj, slobodno mogu reći klasik, dobio je novu verziju inspirisanu fatalnim glumicama iz noir filmova. Elegantan i jedinstven “L’Ange Noir” donosi sjaj starog Holivuda u cvetno – orijentalnoj kombinacija svetlih i tamnih nota. Ružičasti biber, bergamot i sveži badem prepliću se sa belim irisom i lagano završavaju u toplim tonovima tonke, semena ambrete i ambera.

 

Foto: Givenchy

Foto: Givenchy

Članak se nastavlja posle reklama

Zapratite nas na Viberu! Učestvujte u kreativnim razgovorima i prvi čitajte najinteresantnije vesti sa portala “Lepota i zdravlje” >>> http://www.viber.com/lepotaizdravlje

Tagovi: