Tom Ford lansira luksuznu liniju proizvoda za negu kože
Nakon što je italijanski brend Gucci vratio na modnu mamu, izgradio sopstvenu modnu i beauty imperiju, američki dizajner Tom Ford odlučio je da učini nešto i za kožu lica, žena širom celog sveta. Osnovao je beauty liniju „Tom Ford Research“ posvećenu luksuznoj nezi kože. Time je Tom Ford Beauty asortiman proširen i za skincare proizvode i na dobrom je putu da postane najjači dizajnerski brend u svetu lepote. Brend važi za 25. najprodavaniji beauty brend na svetu, a nalazi se u vlasništvu giganta beauty industrije Estee Lauder Cos. Inc. što znači da iza sebe ima ogromnu mašineriju koja mu uspešno pomaže u poslovanju.
Upravo zato ne iznenađuje što Ford sarađuje sa najvećim američkim stručnjacima, na kreiranju svoje linije za negu kože. On je dobio potpuno opremljenu laboratoriju, u kojoj se protekle 3 godine radi na stvaranju proizvoda. Za sada su predstavljena dva proizvoda Serum Concentrate, čija cena iznosi 350 dolara i Creme Concentrate, po ceni od 450 dolara. Za sada su proizvodi dostupni samo u SAD-u, dok će na globalno tržište izaći tek tokom semptembra meseca.
Jedan od glavnih sastojaka ovih luksuznih mazalica je kofein, kao i retka vrsta belog kakaa i japanski zeleni čaj gyokuro. „Pre nekoliko godina, dermatolog mi je rekao da su najbolji lek za otečene očne kapke vrećice čaja skvašene vodom. i svaki put kada sam ih stavio na oči primetio sam da mi je koža hidrirana.“ izjavio je za WWD dizajner.
U proizvodima se nalaze mlečna, glikolna, hijaluronska kiselina, kao i peptid, a najviše pažnje posvećeno je kofeinu i njegovom učinku na kožu lica. Trebalo je proizvesti 75 različitih formula, da bi se došlo do one idealne, a još 3 proizvoda brenda Tom Ford Research biće predstavljena u martu 2020. godine.
Brend odlikuje visoka učinkovitost i naučni pristuo nezi kože, a Creme Concentrate obećava sjajnu kožu lica i osećaj hidratacije prisutan čak 24 časa. Krema vidljivo smanjuje pore, sitne linije i bore, dok serum pomaže u postizanju ujednačenog tena i bolje i punije teksture kože. Linija kozmetičkih proizvoda je unisex i klinički testirana, a jedna od glavnih mana je visoka cena.
Foto: @tomford
Celine je lansirao liniju unisex parfema kojoj nećete moći da odolite