Baštenski nameštaj inspirisan prirodom: Hoteli za insekte jedan su od „home & decor“ trendova za ovu sezonu
Nedavno smo, u organizaciji kompanije JYSK, imali priliku da doživimo nesvakidašnje iskustvo – doživljaj čarobne Danske u srcu Zagreba i da, uz predstavljanje novih home & decor trendova naučimo i šta su hoteli za insekte.
Insekti su jedan od ključnih faktora u očuvanju raznolikosti biljnog i životinjskog sveta i ravnoteže života u prirodi, a prema procenama, svaki treći zalogaj koji unosimo u organizam zavisi upravo od njih. Ipak, proces urbanizacije širom sveta ugrozio je njihovu egzistenciju. Kako bi rešila dugogodišnji problem nestajanja prirodnih staništa ove vrste, kompanija JYSK u svoju ponudu uvrstila je takozvane hotele za insekte. Ovaj proizvod, izuzetno važan za naš ekosistem, predstavljen je uz novi baštenski nameštaj i dekoracije u šumskom okruženju glavnog grada Hrvatske na događaju Feel Scandinavia u organizaciji JYSK-a.
Pored toga, predstavljeni su i novi baštenski setovi i prozvodi sa FSC sertifikatom za kreiranje letnje oaze. Kompanija je najavila i dolazak recikliranog baštenskog stola od starih malezijskih kuća i kutija za čuvanje pirinča, kao i ostale dizajnerske trendove u uređenju eksterijera inspirisane prirodom. Predstavljena su tri trenda Balance, Grounded i Utopia Spring za predstojeće toplije dane u kojima će naglasak biti na boravku u prirodi – i to na skandinavski način.
View this post on Instagram
Prema rečima Ana-Marije Slukan, sales i marketing menadžerke za JYSK Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, trendovi su inspirisani Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom i predstavljaju odgovor na moderan svet i nedavne promene u svakodnevici koje su se događale na svetskom nivou.
– Postoji izreka Život je promena. I mi u JYSK-u čvrsto verujemo da je to tako. Zato smatramo da je budućnost u rešenjima koja vešto spajaju tehnologiju i održivost, naglasila je Slukan.
Zvjezdana Novak, menadžerka komunikacija JYSK-a za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, istakla je da je misija kompanije JYSK da proizvode učini vanvremenskim kada je reč o estetici, funkcionalnosti i održivosti.
– Glavna nit kojom smo se vodili pri stvaranju novih linija bila nam je veza s malim jednostavnim stvarima, a inspiracija u svemu je priroda. Našim novim proizvodima obraćamo se pojedincima i pozivamo ih da se zapitaju što mogu da učine kako bi svakodnevni život učinili odgovornijim i održivijim. Verujemo da zajedničkim snagama možemo da dovedemo do zelenije budućnosti, izjavila je Novak.
Dešavanja u proteklom periodu i pandemija promenile su potrošačke navike – mnogi su se okrenuli svom domu, tražeći u njemu udobnost i sigurnost, mir i beg od stresnih informacija kojima su izloženi. Tako nastaju moderni, potpuno održivi proizvodi idealno spojeni sa postojećom ponudom JYSK-a.
Vesna Kukić Lončarić, country menadžerka za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, naglasila je da je potraga za novim, funkcionalnijim i održivim rešenjima postala svakodnevica:
– Svet se menja velikom brzinom, a mi se trudimo da održimo korak i svakom poslovnom odlukom potvrdimo ono što JYSK kao kompanija predstavlja, a to je jednostavnost, inovativnost, briga o zaposlenima, lokalnim zajednicama i održivost, naglasila je Kukić Lončarić.