Ukoliko želite srećnu vezu izbegavajte ovih pet reči

by | jun 7, 2015

Moć koju imaju reči odlično je dočarana u poslovici „Lepa reč i gvozdena vrata otvara“. Međutim, baš kao što lepe reči pomažu, tako vam i ružne reči odmažu. Pitanje je samo koje češće izgovarate.

Foto: Gulliver/Thinkstock

Foto: Gulliver/Thinkstock

Reči su vrlo moćno oružje. Ono što izgovorite podjednako može da vam pomogne ili odmogne, pitanje je samo kojim se frazama koristite, na koji način nešto izgovarate i šta želite time da postignete. Parovi upravo tu često greše i ne obraćaju pažnju na ono što izgovaraju pred partnerom. Trebalo bi da budete svesni svih reči koje mogu da vaš odnos pretvore u „pakao“. Ukoliko želite da sačuvate vašu vezu i izbegnete raskid, izbegavajte sledećih pet reči.

Nikad
Ova reč podrazumeva osećaj beznađa i kraja. Kada koristite reč „nikad“ partneru poručujete da nije dobar, nikada neće biti dobar i da nema nade za promenu. U pitanju je „sve ili ništa“ fraza koja ne ostavlja prostor za slušanje, kompromise i dobru volju.

Uvek
Uz ovu reč implicirate strogost i ispravnost. Partneru poručujete da greši, a da ste vi u pravu, i da ništa ne može da uradi povodom toga. I ovde je u pitanju fraza „uzmi ili ostavi“ koja ne dopušta razumevanje i popravljanje narušenih odnosa.

Članak se nastavlja posle reklama

Ali
Reč „ali“ upućuje na manipulaciju i nedostatak samopouzdanja. Kada je koristite negirate sve što je ranije rečeno. Njome poništavate svoju poruku i pozitivnu izjavu pretvarate u negativnu. Reč „ali“ isključuje građenje poverenja i
intimnosti.

Psovka
Kako god okrenete, nazivanje partnera pogrdnim imenima i psovanje uzrokuje štetu. A ako to radite često, time
trajno uništavate vezu. U ljubavi nema mesta za otvoreno preziranje.

Razvod ili raskid
Pretnja razvodom ili raskidom, predlaganje istog ili optuživanje partnera za uništavanje veze ili braka vodi upravo tome. To je jedna jako važna odluka i kada raskid ili razvod koristite u razgovoru kao oružje ili sredstvo kontrole stvarate napetu atmosferu što ne doprinosi efikasnoj komunikaciji niti rešavanju problema.

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: