Zašto se svađamo?

by | februar 8, 2012

Ništa ne može da vam upropasti dan kao svađa sa partnerom. Pogotovo kada povod za svađu nije ništa novo.

Brojna istraživanja koja su se bavila nesuglasicama između dvoje u ljubavnoj vezi došla su do zaključka da se svađe najčešće „vrte“ oko istih stvari i problema, koji se skoro nikada je reše.

Prvi na listi povoda za svađu je, verovali ili ne, novac. Na šta ga trošite, koliko ga imate, zašto ne štedite… Hteli mi to da priznamo ili ne, finansije su važan deo svake veze. Sprečite ovakve svađe tako što ćete i partneru jasno staviti do znanja kakva je vaša finansijska situacija i da uskladite svoje ciljeve.

Očekivali bismo da se više svađamo zbog onoga što se sada dešava i zbog trenutne situacije, ali studije pokazuju da nije tako. Na drugom mestu po broju izazvanih svađa prošlost. Da biste umeli da pređete preko takvih stvari, morate da prihatite ni svoju ni njegovu da prošlost ne možete promeniti i da svađe oko toga mogu samo da pogoršaju vaš odnos.

Članak se nastavlja posle reklama

Treće mesto zasluženo je zauzela ljubomora. Iako je ponekad zdrava za vezu, preterivanje može da dovede u propast. Ako preterujete u napadima ljubomore, setite se da je vaš partner u vezi sa vama, a ne sa nekim drugim, i budite razumni.

Seks je takođe visoko na listi razloga za svađu, što je posledica drugačijih seksualnih afiniteta dvoje ljudi. Obično je jedan partner seksualno aktivniji od drugog što može da dovede do različitih svađa, ali ako ste oprezni i želite da i pored toga vaša veza uspe, otvoreni razgovor o vašim i njegovim željama u krevetu rešiće stvar.

Članak se nastavlja posle reklama

Nesporazumi često uzrokuju svađe, pa čak i raskide veza. Pri tom ne mislimo na obične svakodnevne nesuglasice, već na one koje proizilaze iz toga što jedan partner nije dovoljno uključen u vezu i ne osluškuje dovoljno onog drugog, njegove želje, potrebe i zahteve. Zato su one veze u kojima muškarac i žena od početka imaju strpljenja da saslušaju svog partnera i da mu udovolje, ujedno i najbolje.

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: