10 trikova za izbor savršenog hotela na Booking-u i Airbnb-u

by | februar 25, 2025
model rezerviše smeštaj preko bookinga

Recenzije na Bookingu i AirBNB su, za većinu nas, početna stanica u potrazi za savršenim smeštajem. Ali, da li je dovoljna dobra prosečna ocena smeštaja?

Većina ljudi prilikom traženja mesta za boravak prvo obrati pažnju na recenzije hotela na internetu ili među prijateljima. Međutim, očekivanja često ne odgovaraju stvarnosti: soba nije ista kao na fotografiji, kuhinja bi mogla biti bolja, a dodatne usluge možda nisu onakve kakve su opisane.

Nema ni jedne recenzije koja može garantovati da će gosti dobiti maksimalni komfor i kvalitetnu uslugu. Ipak, pravilna analiza recenzija može vam pomoći da se približite idealu i učinite vaš boravak prioritetom, piše ribas.

10 trikova za dekodiranje recenzija na Bookingu i AirBNB

Ukupna ocena hotela na glavnim platformama

Ovo je prvi pokazatelj na koji putnici obraćaju pažnju. Ali, ako želite da znate koliko je tačna prosečna ocena, obratite pažnju na sam broj ostavljenih recenzija. Mali broj recenzija ili, pak, prevelik broj može ukazivati na iskrivljene informacije.

Datum objavljivanja recenzija

 Vreme je ključno, jer se situacija može brzo promeniti. Komentari koji su ostavljeni pre nekoliko godina više nisu relevantni. Bolje je fokusirati se na one koji su objavljeni u poslednjim mesecima ili nedeljama.

Sadržaj recenzija.

Detaljne i sadržajne recenzije sa mnogo primera i povratnih informacija su pouzdane. Nisu nam svima ista očekivanja od smeštaja i jedino ako pročitate detaljne utiske znaćete da li se taj smeštaj zaista uklapa u vašu vizuju odmora.

Vrsta posetilaca i svrha putovanja

 Fokusirajte se na recenzije ljudi čija su putovanja i ciljevi slični vašim. Ljudima koji idu na biznis putovanje internet i mir su daleko važniji nego putnicima koji žele zabavu i uzbuđenje godišnjeg odmora.

Lokacija i pristupačnost prevoza

Lokacija hotela može značajno uticati na ukupni utisak o vašem boravku. Zato je važno saznati sve o dostupnosti prodavnica, stajališta javnog prevoza i restorana u blizini. Ako ne nalazite podatke u recenzijama i opisu, pitajte vlasnika smeštaja pre rezervacije.

Vrednost

 Recenzije na Bookingu i AirBNB koje upućuju na #dobar odnos cene i kvaliteta su baš ono što tražite.

Pristupačnost za goste sa invaliditetom i decu

 Ovo je posebna stavka koju treba uzeti u obzir. Kada putujete sa osobom sa invaliditetom ili malom decom, važno je proveriti da li hotel nudi odgovarajuće sadržaje: liftove, rampe, visoke stolice u restoranu i pristup bez barijera ka važnim prostorijama.

Odgovor hotela na povratne informacije.

Uvek obratite pažnju na odgovor hotela. Hoteli koji konstruktivno odgovaraju na pritužbe pokazuju volju za poboljšanjem usluge. Nedostatak odgovora ili nepristojni odgovori na kritike mogu biti znak zanemarivanja gostiju.

anyaberkut/gettyimages