Ko je nova Materijal Girl i kakve sunčane naočare su osvojile Holivud

by | jul 20, 2015
Autorka teksta: Aleksandra Dimitrijević

Autorka teksta: Aleksandra Dimitrijević

Otkrijte ko je novo zaštitno lice brenda Material Girl

Tinejdžerski lifestyle brend Material Girl, koji postoji od 2010. godine i rezultat je saradnje Madone, njene kćerke Lurde i robne kuće Macy’s, ove nedelje predstavio je novo zaštitno lice svoje reklamne kampanje. Nakon Tejlorr Momsen, Keli Ozbourn, Džordžije Mej Džeger i Rite Ore ovu titulu ponela je Sofija Riči.

Foto: PR

Foto: PR/MaterialGirl

Kćerka poznatog pevača Lajonela Ričija i mlađa sestra dizajnerke Nikol Riči u decembru je potpisala ugovor za agenciju Select Model i od tada se pojavila na naslovnicama magazina „Popular“ i „Asos“, dok je reklamna kampanja za Material Girl prvi veći angažman.

Članak se nastavlja posle reklama
Foto: PR/MaterialGirl

Foto: PR/MaterialGirl

Šesnaestogodišnja Sofija izrazila je oduševljenje Madoninim likom i delom: “Veoma sam uzbuđena što sam izabrana da budem novo lice Material Girl jer sam Madonin fan od svoje pete godine! Ona je Bog.”

I čuvena pop zvezda izrazila je zadovoljstvo ovom saradnjom ističući da su je privukli Sofijino samopouzdanje i jedinstveni stil kakav treba da poseduje prava Material Girl. “Sofija dolazi iz umetničke porodice, i obe imamo sopstveni identitet. Obožavam njen stil i radujem se našoj daljoj saradnji”, dodala je njena ćerka Lurde.

Članak se nastavlja posle reklama
Foto: PR/MaterialGirl

Foto: PR/MaterialGirl

Nova reklamna kampanja snimljena je u hotelu The Jane u Njujorku, gde je Sofija Riči, odevena u modele koji odgovaraju stilu svake tinejdžerke, pozirala sa tortom i balonima kojim je obeležen peti rođendan ovog britanskog brenda.

Članak se nastavlja posle reklama

Kakve torbe za plažu su moderne ovog leta, kao koje naočare za sunce su osvojile poznate dame pogledajte na sledećim stranama. 

Foto: PR/Carpisa

Foto: PR/Carpisa

Carpisa torbe – idealne za plažu, šetnje gradom i večernje izlaske

Bez obzira na to da li idete u provod na Ibicu, romantične šetnje plažom u Italiji, na festival u Hrvatskoj ili ćete odmor jednostavno provesti izležavajući se u Grčkoj, bitan deo vaše letnje garderobe je torba za plažu. Ona treba da bude dovoljno velika da smestimo kupaći, kreme za sunčanje, peškir i sve što nam je neophodno za dan na plaži, ali isto tako treba da bude u trendu i da se slaže sa našim kupaćim kostimama i letnjim haljinama. Ako mislite da je nemoguće naći torbu koja ispunjava sve ove zahteve, varate se. Summer Collection italijanskog brenda Carpisa zadovoljiće i najzahtevnije dame.

Članak se nastavlja posle reklama
Foto: PR/Carpisa

Foto: PR/Carpisa

Pletene i platnene torbe, šarene, monohromatske, torbe sa tropskim printovima, prugicama i neizostavnim cvetnim detaljima pretvaraju se u jedinstveni i bezvremenski komad koji će vaš letnji look učiniti neodoljivim. Modele iz nove kolekcije možete nositi kako na plaži, tako i u šetnji preko dana pa čak i u vrelim noćnim izlascima. Ako više volite ležerniji stil Carpisa je pripremila prelepe rančeve, a za prave trendseterke koje žele da budu potpuno usklađene tu su i torbice-neseseri sa istim printovima kao i torbe.

Foto: Guliver/Getty

Foto: Guliver/Getty

Naočare za sunce koje su osvojile srca holivudskih lepotica

Članak se nastavlja posle reklama

Potraga za savršenim parom naočara za sunce podseća na potragu za srodnom dušom. Morate da probate nekoliko različitih tipova dok ne pronađete one koje će zadovoljiti vaš kriterujum. Naočare za sunce odavno nisu samo vizuelna podrška, već elementarni modni dodatak koji definiše vaš stil. Bez njih ne možemo zamisliti leto, a ove sezone čitavom modnom scenom vlada retro moda 50-ih i 60-ih godina prošlog veka – od boho haljina i lepršavih suknji punog kruga, preko bucket torbi i platformi, pa do jarko crvenog karmina i obaveznih vintage naočara za sunce.

Kao i svaki odevni komad, tako i naočare za sunce postaju it model kada ih primetimo na poznatim damama, a poslednje koje su munjevito osvojile srca holivudskih lepotica jesu Christian Dior So Real. Kolekcija sadrži 21 model, izrađen od vrhunskih materijala, tako da su izuzetno laganog okvira i sa staklima koja 100% štite od UV zračenja, dok geometrijski dizajn predstavlja spoj umetnosti i mode, inspirisan minimalistički pokretom 60-ih godina. Širok spektar boja u kolekciji čine svaki model jedinstvenim i prilagodljivim različitim stilovima – od casual, sportskog pa sve do klasično elegantnog.

Rijana, Džang Ciji, Olivija Palermo i Rozi Hantington-Vajtli, samo su neke od poznatih dama koje se ovog leta ne odvajaju od omiljenih So Real naočara za sunce, a sigurna sam da će uskoro svaka trendi devojka poželiti jedan ovakav par!

Foto: PR, Getty Images, AKI-GSM, Fame

Tagovi: