Tri nove manekenke koje su zasenile kolege na muškoj Nedelji mode
Veliki broj modnih agencija, kao i brojne modne kuće izazvale su ekspanziju modela. Svake godine svedoci smo otkrivanja novih lica na Nedeljama mode širom sveta. Nakon Kendal Džener, koja je debitovala na Marc Jacobs reviji i Bele Hadid na Desigual reviji, stižu manekenke koje prete da preuzmu njihovu titulu „it“ devojaka. A u moru novih izdvajaju se tri koje su više pažnje privukle pojavljivanjem na muškoj Nedelji modi od svojih kolega. O kojim novim manekenkama je reč otkrijte u nastavku.
Yoon Young Bae
Ponosna vlasnica najoriginalnijeg imena u svetu modelinga za samo dve godine iz rodne Koreje zavladala je svetskom modnom scenom. Mlada 19-godišnja Yoon Young Bae odlučila je da se bavi ovim pozivom još u srednjoj školi kada je njen talenat uočio lokalni stilista Chae Han-suk. Vrlo brzo potpisala je ugovor sa YGKPLUS agencijom i dobila prvi angažman u magazinu Vogue Girl. Tokom 2014. i 2015. godine Bae je krasila editorijale poznatih modnih magazina za korejansko tržište – Vogue, Elle, W, Harper’s Bazaar, Marie Claire. Postignuti uspeh vrlo brzo se preneo širom sveta pa se pojavila u februarskom Cosmopolitanu i nemačkom Glamouru za mesec april, te postala zaštitno lice reklamne kampanje brenda Jack & Jill.
Zbog karakteristične azijske lepote i porcelanskog lica, koje podseća na lutku, brojni fanovi nadenuli su joj nadimak Mulan po istoimenoj animiranoj junakinji, dok joj sitna građa i izuzetna visina omogućuju da obuče bilo koji komad garderobe, pa je to jedan od razloga što je postala miljenica kreatora u Evropi. Da se odlično snalazi i na pisti pokazala je na Seoul Fashion Weeku gde je učestvovala na čak 21 reviji za proleće/leto 2016, dok je pažnju šire publike i pohvale brojnih modnih kritičara dobila na Prada reviji tokom muške Nedelje mode, prošetavši rame uz rame sa poznatim modelima Micom Arganaraz i Natalie Westling.
“Želim da zaradim titulu najpriznatijeg korejskog modela u inostranstvu”, istakla je Yoon Young Bae. Ostaje nam da vidimo da li će joj se ova želja ispuniti u narednom periodu.
Pročitajte još i… Počeo Paris Fashion Week: Ko se najbolje obukao prvog dana
Po čemu su karakteristične preostale dve manekenke pročitajte na sledećim stranama…
Faretta
Njena nestvarna lepota govori sama za sebe, pa joj ni puno ime i prezime nije potrebno. Modna priča ove Hrvatice počela je pre godinu dana kada ju je na ulici u Splitu presrela Ana Gojanović iz agencije Colors Model Management. Predvidevši joj karijeru svetskog top modela Ana se pobrinula da mlada nada potpiše ugovor upravo za njenu agenciju a zatim je poslala u Pariz na prvi posao. I to, ni manje ni više, već na reviju čuvene modne kuće Givenchy za jesen/zimu 2017. Faretta nije krila čast koja joj je ukazana ovom prilikom, ali ni Riccardo Tisci nije krio oduševljenje mladom Hrvaticom, te ju je nakon revije uvrstio u punopravnu članicu Givenchy tima gde je očekuje učešće u brojnim editorijalima i reklamnim kampanjama brenda.
Kao što je bilo očekivano, pojavila se na Givenchy Haute Couture reviji za proleće/leto 2017, koja je održana u Parizu u sklopu Men’s Fashion Weeka. Iako su glamurozne kreacije ponele manekenke sa A-liste u modelingu poput Kendal Džener, Irine Šajk, Natalije Vodijanove, Džoan Smols i Bele Haddid, svetskim kritičarima pažnju je privukla seksepilna Faretta.
I dok svi pričaju o njoj, ona se sprema da se preseli u Njujork, gde je čeka nova Nedelja mode. Nadamo se da ćemo je uskoro videti van Riccardo Tisci okvira, jer ona isključivo želi da se bavi modom i da se u potpunosti posveti ovoj karijeri.
Pročitajte još i… Šta poznate dame nose na plaži osim bikinija?
Lily Lightbourn
Prve modne korake Lily Lightbourn je napravila kao 17-godišnjakinja na reviji u srednjoj školi. Iako joj se tada nije dopalo, nakon završetka školovanja ipak je odlučila da okušao sreću u modelingu te odlazi u Njujork gde je na njena lepota primećena na ulici od strane agenata iz APM Model Managementa. Ugovor je brzo potpisan i bajka devojke sa Bermuda je počela.
Godine 2014. mlada manekenka izabrana je za Mis Bermuda i iste godine predstavljala je svoju zemlju na izboru za Mis sveta, istovremeno gradeći uspešnu karijeru modela.
Krupne oči boje lešnika, prelep ten i negovana kovrdžava kosa učinile su da za dve godine postane omiljena manekenka mnogim modnim kućama uključujući House of Holland, Vivienne Westwood, Cédric Charlier, Lulu Liu, Douglas Hannant, Paul Costelloe, Belstaff. Osim na pisti Lily se odlično snalazi i pred kamerom pa je snimila reklame za Maybelline, Sephoru i Topshop, a ukrasila je i mnoge magazine – britanski Cosmopolitan, Elle, Gods, Modern Salon.
Zahvaljujući velikoj moći transformacije Lily Lightbourn je zasenila ostale modele na Public School reviji prošlog meseca, što će i nastaviti da radi prema mišljenju modnih kritičara.
Pročitajte još i… Vreme je za plažu: Ovi kupaći su izbor poznatih
Ostale moje blogove možete pročitati OVDE.