Tema nedelje: Bilo je divno :) + poklon za naj komentar!

by | februar 26, 2016

Autor teksta: Brankica Treskavica, novinarka magazina "Lepota i zdravlje"

Autor teksta: Brankica Treskavica, novinarka magazina „Lepota i zdravlje“

Iz dana u dan slušamo, čitamo, pa i sami pričamo da je sve teže raditi, da su ljudi postali nepouzdani, spemni da te nasamare, da se ni ugovori ne poštuju, a kamoli dogovori… One lepe priče, koje se odvijaju na zadovoljstvo svih, ostaju u senci, jer šta ima da se „raspreda“ kad je sve u redu. A, ima! Ovaj blog pišem 23. februara, dakle onog dana kada je L&Z organizovala prvu proslavu svog petnaestog rođendana. Kažem prvu, jer nameravamo da napravimo niz svečanosti, na kojima ćemo se družiti sa dragim ljudima. Neću vam pričati kako je bilo, jer ako slika govori više od hiljadu reči, koliko li tek govori video prilog. Zato, evo linka. Ovog puta ću pričati o ljudima koje sam upoznala tokom priprema za ovaj naš događaj.

Budući da uvek treba početi od pitanja „gde ćemo“, Lidija se setila da je nedavno razmenila nekoliko mejlova sa Vesnom Gogić, direktorkom hotela „Bah“. Sutradan sam je pozvala i već na polovini razgovora bila sam uverena da će sve fino funkcionisati. U sledećih nekoliko dana upoznala sam i Olju Todorović, vlasnicu hotela, Dušana Preradovića, menadžera za događaje poput našeg, fantastičnog mladog kuvara Branislava Kockarevića… Nimalo ne preterujem kad kažem da je saradnja sa svima njima bila uživanje.

Članak se nastavlja posle reklama
Nedavno smo imali prvu proslalvu petnaestog L&Z rođendana...; Foto: Instagram/@brankica.treskavica

Nedavno smo imali prvu proslalvu petnaestog L&Z rođendana…; Foto: Instagram/@brankica.treskavica

Sledeći korak bio je zvanje gošći… Daleko od toga da ne volimo da smo u muškom društvu, ali ovog puta smo hteli da imamo žensku ekipu, jer smo promovisali Beauty Box, ali ni o njemu neću da vam pišem, jer sam sigurna da ste i na poratalu i u štampanom izdanju saznali sve što vas zanima. Uzgred, nije baš da nismo planirali nijednog muškarca – Mirko Tabašević je fotografisao, Nemanja Maraš snimao. No, da se vratim gošćama… Dok smo razmišljali koga ćemo pozvati, shvatili smo da bismo mogli da pravimo proslavu koja bi uveliko prevazišla „Ivkovu Slavu“. Kad magazin dugo postoji, kad dugo radite u novinama, kad sa svima imate fini odnos, onda je i ovaj deo posla zadovoljstvo. Trebalo je samo proveriti da li će se, ovog puta, termini poklopiti i nadati se da neki virus gripa neće pokvari planove.

Dok sam telefonirala i slala mejlove, na Instagramu sam videla divne ruže, mnogo divnih ruža… Posle nekoliko trenutaka posmatrala sam profil Million.Box.Flowers, a već sutradan sam se telefonom dogovarala sa Natašom, vlasnicom firme. Njihovi fantastični aranžmani bili su deo naše proslave, a Nataša i ja, u međuvremenu, nismo stigle ni da se vidimo. Bila su nam dovoljna tri telefonska razgovora i – sve je bilo baš kao što smo jedna drugoj obećale.

Članak se nastavlja posle reklama

U jednom trenutku smo mi, u redakciji, pomislile da bi bilo lepo da imamo i profesionalnog šminkera koji će – ukoliko zatreba – pred fotografisanje ili davanje izjava popraviti šminku naših gošći, a i mi iz L&Z volimo da se „uglancamo“. Kad se kaže šminker prava asocijacija mi je – Điki, jer on najbolje zna ne samo da vas našminka, već i da da pravi savet. Dok si trepnuo, već smo se dogovorili da ovog utorka sa nama bude Ivana Makar iz Maybelline NY tima. Sve nas je osvojila kako znanjem, tako i ljupkošću.

Da imam manje iskustva, pomislila bih da je organizacija događaja prava uživancija, ali budući da mi iskustvo ne manjka, znam da su se ovog puta „planete“ pobrinule da sretnem divne ljude, s kojima je bilo milina raditi. Upravo zato što znam da se pre može reći da su retki, nego da pripadaju većini, danas pišem o njima.

Članak se nastavlja posle reklama

Ako ste i vi, proteklih dana, sreli ljude koji su na vas ostavili divan utisak ili vas je oduševio neki gest, napišite nam u komentaru. Onaj ko nam pošalje najzanimljiju priču dobija La Roche-Posay kremu iz HYDRAPHASE linije za osetljivu kožu, koja je nedavno predstavljena. Temelji se na inovativnoj tehnologiji za dugotrajno čuvanje vlažnosti kože, kao i na termalnoj vodi La Roche-Posay.

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: