4 pravila za korišćenje mobilnog telefona na sastanku

by | maj 14, 2014

Prosečna osoba proverava svoj telefon više od 100 puta u tokom dana, pokazuju poslednja istraživanja. Ali kada ste na sastanku, kada i kako ga koristiti?

business

Profesor bihejvioralnih nauka na Univerzitetu Stanford, Tomas G. Plante, dao je nekoliko pravila koje morate da znate pri korišćenju mobilnog telefona.

1. Ljudi su bitniji od telefona
Kada ste u društvu, a pogotovu na nekom bitnom poslovnom sastanku, telefon je uvek na drugom mestu. Nema gore stvari nego kada pokušavate da razgovarate sa nekim ko sve vreme proverava svoj telefon.

2. Pitajte pre nego što se javite
Kada je situacija hitna, i primate poziv koji nikako ne možete da odbijete ili odložite za kasnije ili primite poruku, mejl koju morate da pročitate odmah, onda pitajte. Uvek pitajte sagovornika da li mu smeta da na kratko pogledate telefon i izvinite se. To će ostaviti veoma dobar utisak!

Članak se nastavlja posle reklama

3. Nemojte da vas ljudi čekaju
Ne nervirajte kolege i saradnike time što čekaju da završite sa telefoniranjem pre nego što im se obratite ili pre nego što im odgovorite.

4. Nemojte da multitaskujete
Kognitivna nauka ionako kaže da je to nemoguće. Vi ne radite više stvari u isto vreme, već svoju pažnju brzo prebacujete sa jednog zadatka na drugi. Vi ustvari, ako proveravate svoj telefon ne slušate sagovornika, i obrnuto. Odnosno, u jednom momentu ste koncentrisani na telefon, a u drugom na priču.
Ukoliko budete ljubazni i pokažete poštovanje prema drugima, bićete jedni od retkih koji pravilno upotrebljavaju mobilne telefone u društvu!

Izvor: Prva.rs

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: