4 stvari koje ne treba da radite na poslu

by | decembar 23, 2013

Dobili ste posao koji želite da zadržite i znate da ogovaranje kolega, svađanje sa šefom, lenjost i kašnjenje nisu dobra ideja. Pored toga, ovo su još neke stvari na koje treba da obratite pažnju.

posao

Društvene mreže

Ne pišite i ne govorite ništa što bi vas moglo dovesti u neprijatnu situaciju. Naviknuti smo da često šaljemo elektronsku poštu, koristimo Fejsbuk i Tviter ili gledamo smešne klipove pa desi se da zaboravimo da kancelarijski računari prate svaki naš korak.

Ni ne pomišljajte o postavljanju fotografija sa sinoćne žurke dok sedite za kancelarijskim stolom. Nije pametna ideja ni tvitovati koliko je dosadan poslovni sastanak na kojem se trenutno nalazite. Na poslu nema mesta za privatno! U kancelariji se pravite da ste zvezda nekog rijaliti šoua čiji svaki korak prate kamere.

Članak se nastavlja posle reklama

Međuljudski odnosi

U zabranjene stvari spada i opsesivno korištenje mobilnog telefona, kuckanje, razgovaranje na telefon sa prijateljima i sve onlajn radnje! Osim što tada niste koncentrisani na posao, smanjujete potencijalnu komunikaciju sa kolegama. Znajte da nije dobro ako sa saradnicima s kojim provodite svaki dan, nemate o čemu da razgovarate.

Dalje, ne obećavajte ništa što niste u mogućnosti da ispunite! Ovo ne treba detaljno da vam objašnjavamo.

Članak se nastavlja posle reklama

Ne nadmećite se previše sa kolegama

Takmičarski duh je svakako vrlina, ali previše nadmetanja sa kolegama samo kako biste dokazali da ste bolje vas može povrediti. Firme koje najbolje posluju su one u kojima zaposleni rade zajedno, timski. Nadređeni dobro prate želite li svoje veštine da podelite sa kolegama i da li ste spremni da učite od drugih.

Članak se nastavlja posle reklama

Stav

Ipak ne budite kao zvezda iz rijalitija koja govori kako nije tu da bi stekla prijatelje nego da bi pobedila. Ovakav stav vam sigurno neće pomoći niti doprineti vašoj karijeri.

Autor: Life Content

Tagovi: