4 stvari koje ne treba da radite na poslu
Dobili ste posao koji želite da zadržite i znate da ogovaranje kolega, svađanje sa šefom, lenjost i kašnjenje nisu dobra ideja. Pored toga, ovo su još neke stvari na koje treba da obratite pažnju.
Društvene mreže
Ne pišite i ne govorite ništa što bi vas moglo dovesti u neprijatnu situaciju. Naviknuti smo da često šaljemo elektronsku poštu, koristimo Fejsbuk i Tviter ili gledamo smešne klipove pa desi se da zaboravimo da kancelarijski računari prate svaki naš korak.
Ni ne pomišljajte o postavljanju fotografija sa sinoćne žurke dok sedite za kancelarijskim stolom. Nije pametna ideja ni tvitovati koliko je dosadan poslovni sastanak na kojem se trenutno nalazite. Na poslu nema mesta za privatno! U kancelariji se pravite da ste zvezda nekog rijaliti šoua čiji svaki korak prate kamere.
Međuljudski odnosi
U zabranjene stvari spada i opsesivno korištenje mobilnog telefona, kuckanje, razgovaranje na telefon sa prijateljima i sve onlajn radnje! Osim što tada niste koncentrisani na posao, smanjujete potencijalnu komunikaciju sa kolegama. Znajte da nije dobro ako sa saradnicima s kojim provodite svaki dan, nemate o čemu da razgovarate.
Dalje, ne obećavajte ništa što niste u mogućnosti da ispunite! Ovo ne treba detaljno da vam objašnjavamo.
Ne nadmećite se previše sa kolegama
Takmičarski duh je svakako vrlina, ali previše nadmetanja sa kolegama samo kako biste dokazali da ste bolje vas može povrediti. Firme koje najbolje posluju su one u kojima zaposleni rade zajedno, timski. Nadređeni dobro prate želite li svoje veštine da podelite sa kolegama i da li ste spremni da učite od drugih.
Stav
Ipak ne budite kao zvezda iz rijalitija koja govori kako nije tu da bi stekla prijatelje nego da bi pobedila. Ovakav stav vam sigurno neće pomoći niti doprineti vašoj karijeri.
Autor: Life Content