Četiri koraka do zadovoljstva na poslu

by| april 14, 2009

 
Odavno nije bilo gore vreme bar kada je u pitanju situacija na poslu. Strah da ga ne izgubite i da će doći neko bolji tera vas da stalno budete nervozni. Ipak ima nekoliko načina da sebi učinite uslugu i pokušate da popravite atmosferu u kancelariji kako biste se osećali bolje. Evo nekoliko saveta…

 

 

BIZNIS-3.jpg1. Zaslužite pohvale
Poslodavac i kolege ne cene vaše kvalitete? Komplimentirajte im („Ti si sjajan organizator!“, „Odlično si uradio posao!“) – tako ćete ih podstaći da vam uzvrate na isti način. Takođe, važno je i da kreirate neku samo svoju specijalnost – na primer, saradnja sa zahtevnim klijentima. Ako se dokažete u nečemu što drugi ne mogu, svakako ćete biti zapaženi.
2. Preuzmite kontrolu
Što je veći stepen kontrole nad poslom koji obavljate, time je i vaše zadovoljstvo veće. Fokusirajte se na stvari na koje možete da utičete. Na primer, ako smatrate da vam treba novi softver da biste bili efikasniji, iznesite svoj zahtev. Konstruktivne i precizne ideje najčešće rezultiraju pozitivnim promenama.
3. Napravite proboj
Obavljanje istog posla u dugom periodu može da bude veoma dosadno – čak pogubno po dušu! Zato ekseprti preporučuju proširivanje delokruga rada i postavljanje novih izazova. Počnite da se bavite raznim aspektima svog posla – prihvatite se nečeg novog i bićete zadovoljniji i sigurniji, a manje frustrirani.

4. Reorganizujte život
Iskustvo pokazuje da nedostatak ravnoteže između poslovnog i privatnog života vremenom uzrokuje psihičke i fizičke probleme. Zato morate da utvrdite stvaran razlog koji vas drži na radnom mestu do kasnih sati i da napravite novu listu životnih prioriteta. Prepustite neke poslovne zadatke kolegama, ne prihvatajte nova zaduženja (mislimo na molbe kolega da ih zamenjujete) i prestanite da mislite na posao kada ste kod kuće. Bogat privatni život učiniće vas srećnijom osobom – čak i kada ste na poslu!

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: