Da li gomilate stvari na poslu?

by | januar 10, 2012

Ako čitate ovo na poslu, bacite pogled na svoj radni sto. Koliko stvari koje se nalaze na njemu vam zaista trebaju za obavljanje posla? Ako ste ugledali više od pet stvari za koje ne možete da nađete svrhu, to je znak da je vreme za – raščišćavanje radnog mesta.

Ne plašite se, gomilanje stvari nije toliko strašno kao što kreatori nekih američkih realiti emisija i pojedini psiholozi poušavaju da predstave (oni to nazivaju hoarding). Verovatno većina vaših kolega takođe ne može da se pohvali savršeno urednim radnim stolom. Normalno je da ljudi žele da učine svoju okolinu u kojoj provode dosta vremena – ličnom i prijatnom. Ipak, to može da bude veoma važno za vašeg šefa.

Članak se nastavlja posle reklama

Istraživanje je pokazalo da 38% njih priznalo da ima lošije mišljenje o zaposlenima koji imaju neuredne stolove, 27% šefova smatraju takve ljude neorganizovanim, dok 16% ne vidi neki značajnu vezu između radnog stola i sposobnosti radnika.

Ipak, neki tvrde da nikad nije loše držati neke neobične stvari pri ruci, za svaki slučaj. Tako je preporučljivo da (u fioci) držite rezervni par cipela, kišobran i džemper, u slučaju da vas vreme izneveri, kao i šolju za kafu i escajg. Osim neophodnog kancelarijskog materijala i fotografija, sve ostalo treba da završi – u kanti za smeće.

Nađa Rakocija, novinarka 

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: