iQpon osvaja tržište – za 15 dana 20.000 pregleda

by | jun 19, 2012

Krajem maja i početkom juna, po prvi put predstavljena je nova aplikacija za korisnike mobilnih smart telefona – iQpon. Aplikacija je potpuno besplatna i predstavlja prvi mobilni šoping vodič, gde korisnicima ekskluzivno nudi mogućnost pregleda najboljih šoping ponuda i popusta na teritoriji cele Srbije, od salona lepote i restorana do najvećih trgovinskih lanaca, bioskopa i najpopularnijih modnih marki.

iQpon aplikacijom omogućeno je da korisnici na svom mobilnom telefonu imaju kupone za najrazličitije popuste. Dovoljno je da korisnik pronađe kupon proizvoda koji trenutno želi, snimi ga u rubriku „moji kuponi“  i pokaže ga na prodajnom mestu ili skenira barkod kupona.

Zbog svoje preglednosti, korisnici imaju uvid u sve popuste razvrstane po kategorijama, brendovima i lokacijama. Za prvih 15 dana od lansiranja iQpon aplikacije bilo je preko 20.000 pregleda aktuelnih ponuda i kupona.

Članak se nastavlja posle reklama

iQpon aplikaciju i projekat podržalo je i u sam projekat uključeno je preko 30 kompanija: Telekom Srbija,  Fashion Company sa svojim modnim brendovima, Merkur, Metro, Converse, Dexy co, Grand Motors, Bioskop Kolosej, Eventim, Gigatron, Trafika, ComtradeShop, Tref Sport, Kamičak  i još mnogi drugi.

Projekat je regionalan, koji je pod istim imenom i sa istom aplikacijom dostupan i koristi se u Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji. Podršku projektu u regionu pruzili su  MTV i Nokia.

Tagovi: