Kako privući pažnju

by | januar 7, 2015

Uspešna poslovna žena ume i zna kako privući pažnju saradnika koji su joj potrebni za realizaciju ciljeva

foto:www.freedigitalphotos.net, by imagerymajestic

foto:www.freedigitalphotos.net, by imagerymajestic

Svakom prija kad je njegov rad primećen, hvaljen i nagrađen. To vam daje podstrek, elan i potrebnu energiju da budete još bolji, produktivniji i uspešniji. Međutim, i uspešna poslovna žena često nailazite na prepreke, da ne može da dopremo do sagovornika, do saradnika u susednom gradu, da ne bude shvaćena ili prosto da nema nikakve komunikacije. Pred njom je izazov ali težak zadatak. Evo šta ona savetuje

Pošalji e-mail
Pošaljite mail poruku ako treba i nekoliko puta, i uvek se nadovežite na poslednju koju ste poslali ciljanoj osobi. Nemojte da budete grubi i disonantni jer ćete se time pomaknuti korak unazad. Nemojte da šaljete tri e-mail poruke u jednom danu, jedna će biti dovoljno. Ukoliko ne dobijete odgovor u toku sutrašnjeg dana, onda mail ponovite.

Pošalji SMS
Poruka neka bude kratka, jasna i nikako preteća, jer ne želite da se još više udaljite od osobe koja treba da vam se javi.

Članak se nastavlja posle reklama

Pretraži društvene mreže
FB je idealno mesto gde možete da potražite i ostavite poruku osobi koja vam je neophodna u realizaciji poslovnih ciljeva. Prva poruka koju budete slali, neka bude kratka, jasna i više obaveštajna nego poslovna. Sačekajte neko vreme, ako vam se x osoba ne javi, pošaljite zahtev ponovo.

Ko su vam zajednički prijatelji
Saznajte sve o osobi koja vam treba za realizaciju poslovnih ciljeva. Raspitajte se kod zajedničkih prijatelja, šta ta osoba voli, koja su joj interesovanja, šta toj osobi prija, pa reagujte u skladu sa odgovorima. Npr, pošaljite poklon na adresu, kao mali znak pažnje, šaljete signal da vam je stalo. U dogovoru sa zajedničkim prijateljima, organizujte druženje, odlazak na sportski događaj, pozorište, bioskop, restoran.
Jedno je sigurno, pokažite istrajnost, inicijativu i svakako budite uporni.

Izvor: Life Content

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: