Ko vas iritira na društvenim mrežama?

by | mart 14, 2013

Svako zna barem jednu osobu koja na društvenim mrežama deli svaki detalj o svom treningu i načinu ishrane. Upravo su oni najiritantniji „prijatelji“, ali ima ih još..

U anketi sprovedenoj na gotovo dve hiljade ljudi, 53 odsto njih je izjavilo da su na društvenim mrežama najiritantniji oni koji stalno objavljuju statuse o vežbanju i dijetama.

Entuzijaste iz teretana u stopu slede zaljubljenici u hranu, koji ne mogu da prestanu fotografisati i objavljivati svoje obroke.

Treći su oni koji pišu tajanstvene statuse kako bi privukli pažnju prijatelja. Online igrači igrica, naporni roditelji i džetseteri, koji stalno koriste opciju „check-in“ kako bi svi znali gde su – svi su u društvu onih koji najviše iritiraju.

Članak se nastavlja posle reklama

Među top deset su i oni koji stalno promovišu svoje najnovije poslove i oni koji pozivaju na društvene događaje.

Anketa koju je sproveo Sweatband.com pokazala je da je više od polovine ispitanika smanjilo posetu društvenim mrežama kako bi izbegli iritantne statuse.

„Svi imamo prijatelje koji nas obaveštavaju o svakoj sagorenoj kaloriji“, kaže Mes Darviš s Sweatband.coma. „Društvene mreže su odličan način da budemo u kontaktu s ljudima, ali su ljudima dale priliku da nas bombardiraju stvarima koje nas uopše ne zanimaju.“

Članak se nastavlja posle reklama

Najiritantniji korisnici Fejsbuka:

1. Opsednuti vežbanjem i dijetama – 53 odsto
Korisnici koji osećaju potrebu da podele svaku kaloriju koju su sagoreli i konzumirali, te svaki detalj vežbanja.

Članak se nastavlja posle reklama

2. Oni koji dele svaki obrok – 45 odsto
Oni koji dele fotografiju svakog obroka, od jutarnjeg kroasana, supe ili večere u restoranu.

3. Tajanstveni statusi – 42 odsto
Oni koji statusima „mole“ prijatelje da im postavljaju dodatna pitanja jer napisano nikome nije jasno.

4. Opsesivni igrači igrica – 37 odsto
Korisnici koji uporno šalju zahteve kako bi im drugi pomogli u napredovanju. Ne, ne želimo da igramo igrice!

5. Ponosni roditelji – 36 odsto
Kad roditelj bombarduju fotografijama deteta na kojima samo on vidi razliku, promenu poze, izraza lica…

6. Preotvoreni ljudi – 32 odsto
Korisnici koji dele neverovatno lične stvari.

Članak se nastavlja posle reklama

7. „Checker-innersi“ – 26 odsto
Korisnici koji dele svako mesto na kojem se pojave.

8. Ljudi koji pozivaju na događaje – 25 odsto
Korisnici koji vas pozivaju na svaki događaj kojeg se mogu setiti, čak i kad ne živite u istoj zemlji.

9. Stalni komentatori – 22 odsto
Oni koji vole komentarisati sve što se objavljuje.

10. Samopromotori – 19 odsto
Obično vlasnici malih biznisa koji svakog prijatelja tretiraju kao potencijalnog kupca.

Izvor: magazin.net

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: