Koje su vaše loše navike na poslu?

by | mart 28, 2012

Većina ljudi na poslu provodi osam sati ispred računara u sedećem položaju, ne razmišljajući o svojim (nesvesnim) navikama za radnim stolom. One mogu uticati loše na vaš posao, a mogu vam doneti i poneki problem. Evo koje smo loše radne navike mi izdvojili. Da li ste se pronašli makar u jednoj?

Jedete za radnim stolom

Kada jedete ispred kompjutera, prenosite bakterije s tastature na ruke i hranu. Kad ste koncentrirani na posao, ne razmišljate šta jedete, pa vam se može dogoditi da jedete nezdravu hranu ili da jedete prebrzo. Bolje je da uzmete pauzu za ručak i jedete dalje od radnog mesta.

Bez pauze

Članak se nastavlja posle reklama

Kada se udubite u posao, lako vam se dogodi da zaboravite da odete na pauzu za ručak, odmorite oči ili prošetate. Samo nekoliko minuta šetnje je potrebno da se odmorite od neprestanog sedenja. Razgibaćete se, a i vaše oči moraju da se odmore od neprestanog gledanja u ekran računara.

Stalno proveravate e-mail

Većina ljudi je navikla da čim dođe na posao proverava e-mail i odmah odgovara. Većina tih poruka nije hitna, a ljudi koji su vam ih poslali preživeće ako još malo pričekaju na odgovor. Bolje ostavite odgovore za kasnije nego da vas uhvati nadređena osoba i prebaci vam zbog čitanja privatnih poruka.

Članak se nastavlja posle reklama

Neuredan radni sto

Članak se nastavlja posle reklama

Prenatrpan radni sto je nepregledan, a tastatura, računar i telefon su izvor bakterija. Brišite ih redovno vlažnim maramicama. Pospremite nepotrebne stvari i držite ih na svom mestu. Biće vam lakše da pronađete ono što tražite i nećete biti pod stresom zbog nereda na stolu.

Glasne slušalice u ušima

Kad radite sa slušalicama u ušima, može vam se dogoditi da zaboravite koliko dugo ih imate. Pazite na glasnoću zvuka. Radije nabavite „bubice“ i stavite samo jednu jer ćete moći da uživate u slušanju muzike, a da ipak čujete ukoliko se nešto važno događa u vašoj kancelariji.

Tračarenje

Osim što loše deluje na radnu atmosferu i odnose među kolegama, onima koji su uključeni u tračeve može uzrokovati probleme i stres. Ljudi s kojima radite mogu vam biti prijatelji, ali na poslu bi trebalo da zadržite za sebe ono što se dogodilo izvan kancelarije.

Tagovi: