Manje reklama o slatkišima, manje gojaznih?!

by | jul 16, 2014

Zbog sve većeg broja gojazne dece, meksičke vlasti su ograničile vreme za reklamiranje slatkih napitaka i hrane na televiziji.

slatki[i

Ministarstvo zdravlja te latinoameričke države, saopštilo je da je reklamiranje tih proizvoda na televiziji zabranjeno od 14.30 do 19.30 radnim danima i od 7 do 19.30 časova vikendom, kao i u bioskopima, pred projekcije filmova namenjenih svim uzrastima.

Odluka koja je odmah stupila na snagu, trebalo bi da za 40 odsto smanji broj reklama visokokaloričnih proizvoda.

Kako se navodi u saopštenju, tokom TV emisija namenjenih deci mogu se reklamirati samo proizvodi koji ispunjavaju nutricionističke kriterijume.

Članak se nastavlja posle reklama

Gojaznost je jedan od velikih zdravstvenih problema u Meksiku, gde je, prema zvaničnim podacima, težina 70 odsto odraslih i 30 odsto dece prekomerna.

Da li bi ovo funkcionisalo kod nas?

Izvor: rts.rs, J.J.

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: