Milica Đokić: Odgovornost je jača od bilo kog problema

by | mart 31, 2016

U godini u kojoj obeležava deceniju rada u kompaniji Color Press Group Milica Đokić dobila je značajno regionalno priznanje u oblasti PR-a i odnosa s javnošću. Direktorka korporativnih komunikacija najveće izdavačke kuće na prostoru bivše SFRJ kaže da joj ovakve nagrade laskaju, ali je u poslu ne opuštaju.

Foto: Privatna arhiva

Foto: Privatna arhiva

Ova tridesetosmogodišnja Novosađanka adresu u rodnom gradu pre pet godina zamenila je beogradskom, a poslovne uspehe nastavila je da niže i u novoj kompaniji Color Media Communications, koja u okviru CPG organizuje niz konferencija, publikuje časopis Diplomacy & Commerce, a svakodnevno atraktivan sadržaj prezentuje javnosti i putem nekoliko internet portala.

Milica ističe da nema poseban savet za mlade koji danas počinju da se bave PR-om i marketingom jer su sastojci uspeha uvek drugačiji, ali se zato rado seća svojih mentora koji su je pohvalama, inspirativnim sugestijama i dobronamernim kritikama usmerili na put kojim već deset godina sigurno korača.

Opišite nam svoje početke? Da li je sve išlo glatko ili je bilo momenata kada ste poželeli da se bavite nekim manje intenzivnim i zahtevnim poslom?
U Color Press Grupi počela sam da radim kao asistent urednice magazina Bravacasa, Tatjane Marić. Imala je strpljenja za moja mnogobrojna pitanja a veliku podršku imala sam i od naših lektorki i redaktorki Mirjane Pantoš i Angeline Čakširan. Vrlo brzo počela sam da organizujem i događaje za Bravacasu a kasnije i za ostale časopise u CPG. Sarađivala sam s predsednikom Color Press Grupe Robertom Čobanom na izradi PR strategije kompanije i kako mi je to uzimalo sve više vremena, na moje mesto u Bravacasi došla je arhitektica Sonja, dok sam ja startovala s formiranjem PR sektor. Svakog dana kroz glavu mi prođe pitanje: „Šta mi je sve ovo trebalo?“ pogotovo kada sam dugo van kuće ili radim na zahtevnim projektima. No, kad padnem odmah ustajem, očistim kolena i podignem glavu. Uvek prevlada odgovornost koja je jača od bilo kakvog problema i sve to me vodi u novi dan, novi projekat, nova osvajanja.

Članak se nastavlja posle reklama

Ostale tajne PR-a i marketinga koje otkriva Milica Đokić pročitajte OVDE.

Tagovi: