Muškarci više troše da ugode sebi od žena
Drugo po redu godišnje istraživanje MasterCard Treat Index otkriva da smo postali skloniji potrošnji novca kako bismo se oraspoložili: čak 42% ispitanika kaže da se čašćava samo da se oraspoloži, naspram 33% ljudi koji su to isto izjavili prošle godine. Za većinu ljudi cena poklona nije od značaja.
Ispitivanjem više od 15.000 ljudi u 17 zemalja, istraživanje kompanije MasterCard je otkrilo da, iako oba pola sve više cene moć čašćavanja, možda uprkos popularnom verovanju, muškarci su skloniji od žena tome da potroše više na čašćavanje sebe poklonom.
Takođe, istraživanje je pokazalo da je vreme značajan faktor prilikom čašćavanja, te je duplo veća verovatnoća da će pripadnici milenijumske generacije u poređenju sa pripadnicima „bejbi bum“ generacije trošiti na čašćavanje tokom vikenda (21% naspram 14%), nakon napornog dana na poslu (20% naspram 7%) ili tokom slobodnog dana (25% naspram 14%).