New Face: Kada se spoje lepota i znanje
Devojka koju vam danas predstavljamo možda vam je već dobro poznata sa TV ekrana, gde se često pruža prilika da vidimo njen osmeh i čujemo njen glas. Njeno ime je Milica Marković. Ova dvadesetogodišnjakinja studentkinja je Informacionih sistema i tehnologije na Fakultetu organizacionih nauka, ali i suvlasnica i booker u novootvorenoj beogradskoj modnoj agenciji – „Diva“. Uz sve to, Milica i dalje radi kao model, a sve o njenim uspesima u svetu modelinga saznajte u nastavku teksta…
Rano detinjstvo
Milica je rodom iz Kragujevca, a svoje prve korake u svetu mode napravila je već u šestoj godini u agenciji „Kazina“ u svom rodnom gradu. „Tada sam napravila svoj prvi book i nakon obuke uglavnom radila revije lokalnih butika“, priseća se Milica.
„Odrastajući, sve više sam se posvećivala nauci. Tačnije, upisala sam specijalizovano matematičko odeljenje u gimnaziji u sedmom razredu, i do druge godine srednje škole takmičila sam se na polju matematike, fizike i hemije“, priča nam Milica.
U međuvremenu, manekenski duh ipak joj nije „dao mira“, već se sa 13 godina prijavila i prošla kasting za modnu agenciju „Select“ iz Beograda. „Tada sam napravila novi book i prošla profesionalniju obuku. Međutim, pošto je agencija iz Beograda, nije mi odgovaralo da stalno dolazim na kastinge, tako da je ovaj ugovor samo postojao, ali nije bilo angažmana“, seća se ona.
„Nakon toga, godinu dana sam sama pronalazila poslove, odnosno oni su sami pronalazili mene. Između ostalog, vodila sam srednjoškolsku emisiju ‘Gledaj i kuliraj’ na lokalnoj televiziji IN, koja je, nažalost, izgorela u požaru 31. januara 2011. godine“, seća se Milica.
Ostatak teksta pročitajte na sledećim stranicama…
Ozbiljnija karijera
Milica se prisetila i početaka svoje ozbiljnije karijere: „Leta 2011. godine u glavnoj ulici u Kragujevcu bio je održan kasting za „Nivea Angel Star“ lice godine, od strane modne agencije „Click“ iz Beograda, gde sam se prijavila i na konačnom izboru bila u prvih pet devojaka. Tada sam započela saradnju sa ovom agencijom, a kako sam bila malo starija, nije mi bio problem da ponekad dođem na neki kasting u Beogradu.“
„Prvi posao koji sam dobila bila je revija na Fashion Weeku. Nosila sam modele Bojane Ćeranić, tada diplomiranog dizajnera univerziteta Megatrend, a sada vrlo uspešne kreatorke venčanica. Nakon toga, na moje veliko zadovoljstvo, poslovi su se samo nizali. Prvi put sam sa 16 godina putovala u inostranstvo, u Istanbul, preko „Clicka“, tačnije preko „Fox-a“, zahvaljujući njihovoj dugogodišnjoj saradnji“, objašnjava Milica.
O njenoj karijeri u Istanbulu pročitajte na sledećoj strani…
Milica je za naš portal uporedila svoja iskustva na našem i stranom tržištu: „Ono što je u startu novo u Istanbulu, drugačijem tržištu od našeg, jeste što se tamo za kastinge mnogo više sređuje. Takođe, modeli se mnogo više cene – obezbeđeno im je sve, od vozača do obroka i neophodnih pauza“, kaže ona i dodaje: „Istanbul je poznat po katalozima odeće, pidžama i donjeg veša, tako da je to ono što sam najviše radila. Pored poslova u Istanbulu, dobijala sam poslove i u ostalim delovima Turske. U najlepšem sećanju mi je ostala nedelja provedena na planini Uludağ sa koje se vidi ceo grad Bursa. Tada sam radila look-book za firmu „Roxelan“ iz Istanbula. Ostala sam tamo mesec i po dana i nakon povratka imala sam još dosta poziva za Milano, Kinu i Tajland. Nažalost, odbijala sam ih zbog škole, jer mi je obrazovanje uvek bilo na prvom mestu.“
„Nešto kasnije, sa 17 godina, opet sam otputovala u Istanbul. Mogu reći da sam tada radila još više nego tokom prvog boravka, ali takođe i ostala duže, tačnije ceo letnji raspust. Tada mi je i sestra dolazila tamo i provela čitavih mesec dana sa mnom. U tom periodu sam snimila veliki broj spotova, od kojih mi je omiljeni uz pesmu ‘Bir sevgi istiyorum’ (Jednu ljubav želim), poznate turske pevačice Burcu Gunes, jer je to bio veoma izazovan zadatak i snimali smo oko 16 sati“, priča Milica i ističe da je ipak i tada najviše snimala kataloge. „Najznačajniji projekti tada bili su katalog za cipele Polaris cipele, za kompaniju Cacharel iz Pariza i za Patriziu Pepe iz Firence. Od revija u Istanbulu navela bih reviju njihovog poznatog kreatora Tanju Babacana i reviju Ivane Sert, kreatorke sa naših prostora, koja je tamo vrlo zapažena“, kaže ona.
„U Istanbul sam putovala više puta nakon toga, ali uvek na nešto kraći period. Krenula sam i na kurs turskog jezika i imala poziv da vodim jednu tursku emisiju, koji sam odbila, zbog dužine trajanja emitovanja. Zbog mnoštva kontakta, često sam dobijala direktne poslove na drugim mestima, od kojih bih izdvojila Kipar, gde sam učestvovala na snimanju kataloga i provela divnih nekoliko dana“, priseća se Milica.
Čime se Milica danas uspešno bavi pročitajte na sledećoj strani…
Sopstvena modna agencija
„Moja modna karijera razvijala se aktivno sve do prošle godine, kada sam upisala fakultet. Nakon toga, uglavnom sam radila poslove na prostoru Srbije i osećala veliki žal za nekim dužim putovanjem. Međutim, primetila sam da imam dosta slobodnog vremena na dnevnom nivou, pa sam odlučila da spojim lepo i korisno. Tačnije u dogovoru sa još jednim našim modelom – Aleksandrom Filić, pre pola godine otvorila sam sopstvenu modnu agenciju Diva Model Management, kako bih spojila kontakte koje imam sa novim licima – našim predivnim i još ‘neotkrivenim’ devojkama u svetu mode za koje je kasting uvek otvoren i za više informacija mogu posetiti www.divamodelmanagement.com“, objašnjava Milica.
„Poslednji projekti koje sam radila kao model jesu revija prijateljice i kreatorke Maje Krsmanović na Deichmann Magic Nightu u Poreču, katalog venčanica Marco Castellani, Lazar muške košulje (na koje sam jako ponosna, jer je slika prikazana u izlogu radnje u TC Plaza u mom rodnom gradu), fotografisanja i reklame za Admiral kazina i ono po čemu me uglavnom prepoznaju jeste reklama za McDonald’s„, kaže ova mlada ambiciozna dama.
Na pitanje kako sve postiže, Milica uz osmeh odgovara da joj je vreme dobar prijatelj, uz ogroman rad, volju i želju. Ali kako sve nosi negativne posledice, stres je jedini neprijatelj sa kojim se susreće, iz želje za što većim profesionalizmom.